• JanneHV71

Hur många killar är vi som är inne och läser och skriver här?

Halloj

Är lite nyfiken på hur många killar vi är som är inne här på Bröllopstorget och läser och skriver.

Tror jag sett ett killnamn till men man vet ju inte om det är en blivande brud som använder sin M2B's namn som signatur.

//Janne

• Svar på tråden Hur många killar är vi som är inne och läser och skriver här?
  • Fru Cinderella

Starta en tråd "Bara vi män"
    o se om det funkar :)

• T. Roll

Man du danei, ingen har förbjudit oss att skriva i trådar som startats av kvinnor heller.... Kan säkert vara nyttigt för dem at höra VÅR SIDA av saken emellanåt. Och fördelen här på forumet är att du kan tala (skriva) till punkt utan at bli avbruten (gjorde jag bort mig nu???)

• CarroK

Min blivande är inne och läser oxå men skriver inget vad jag vet. Men han har många funderingar så han brukar vilja att jag skriver och frågar om det är nåt... Starta en killtråd så är det säkert många som hänger på.

• JanneHV71

Kul att se att vi är några i alla fall.

Jag tycker det är kanonkul att vara inne här och läsa och skriva nått litet ibland.

Det jag tittar mest på inför vårt bröllop är maten, då jag tycker det är trevligt med god mat till bröllopsmiddagen, sen har jag använt forumet till att få tips och ideér till hemsidan jag håller på och snickrar ihop.

Jag återkommer och skriver mer, måste fixa till kvällsmaten så vi inte hungrar ihjäl här hemma.

//Janne

• JanneHV71

skickar upp denna en sväng

• Tessangumman

Kul att se att killar/män också är här på BT. Min M2B brukar bara läsa över axeln på mig.

Jag instämmer med _Cinderella_ och T. Roll, Det skulle vara både roligt och nyttigt att få höra männens synpunkter här.

• Janne71_JKP

skickar upp även denna igen

• Zimson

En till anslöt idag, d.v.s jag :)

• FamiljenLind

Underbart att se uttrycket "W2B"!
    För överallt ser man ju M2B i nästan varje tråd
    Thihihi...jag är ju en W2B Gulligt...

• juligum

jag är också ny. Mitt första inlägg faktiskt! Om ni undrar över mitt nick så har min w2b valt det...

• Linnea J

Äntligen kan jag visa min sambo att det FINNS män på denna sida. mkt bra att skriva till varandra tycker jag. och ja, jag tjuvläser gärna det ;) Då får man ju veta den andra viktiga sida av ett bröllop, er!

• gnizz

Har skrivit/läst här nu ett tag nu, gillar att planera och utnyta idéer så jag trivs bra.
    Kul att det finns fler killar här :)

• björnsbrud

så bra - en killtråd! Hit ska jag skicka min M2B! :)

• sofiesm2b

Måste erkänna att jag brukar läsa över axeln på min W2B, men nu har jag kommit ut och skaffat ett eget inlogg. Ser fram emot att utbyta mer idéer under våren och sommaren!

• alo

Toppen med killtråd!
    (är själv tjej men det här är ju verkligen en tråd som saknats!!)

• gnizz

Verkar inte som att vi e så många här dock....

• Smurfina

*asg* killar som vill diskutera med killar och vi ger dem rådet att starta tråd för bara män...men vi kvinnor klarar ju inte ens att hålla oss ifrån denna...

....och inte jag heller

Svar på tråden Hur många killar är vi som är inne och läser och skriver här?