• wallinnea

Vårt vinterbröllop - Vilken grej!!

Jag har blivit "golvad", nån har dragit undan mattan under mina fötter....
    Vi hade planerat vårt bröllop ett tag, det skulle ju inte bli nåt speciellt, eftersom vi redan har två barn och att få barn är ju det största man kan göra.....
    Jag skulle ju bara få samma efternamn som resten av familjen och så skulle vi byta ringar. Det var ju allt som skulle hända...
    detta det absolut häftigaste och roligaste jag gjort - med Andreas. Jag hade absolut inte räknat med att reagera med tårar och vördnad över hur alla var där för VÅR skull, barnen var inte i centrum utan det var vi. I kyrkan såg jag en tår från Andreas kind (som för övrigt grät sist när vårt 1:a barn föddes), det var stort för honom med. Alla mina farhågor över hur festen skulle vara eller inte vara...Det vara helt kanon, alla mina fantasier om hur jag skulle vilja att det blev så blev det bättre!
    Dagen efter var jag osäker på om det hade hänt eller inte, var tvungen att tänka till om det verkligen var sant eller om jag hade drömt det, det gick flera dagar då jag inte kunde prata om det utan att jag grät.....men jag är sååå lycklig.
    Det är verkligen nåt speciellt med att vara gift!!!

// Linnea i Jämtland

• Svar på tråden Vårt vinterbröllop - Vilken grej!!
  • sherlock

Grattis!!!!

Visst blir det alltid bättre när man minst förväntar sig? Kul att ni njöt utav eran dag och att ni nu är man och fru!

• cool cat

Hur hade ni planerat ert bröllop när du skriver; "det skulle ju inte bli nåt speciellt"? Vi planerar också "inget speciellt"... ;o) Mvh Cool Cat

• wallinnea

Hej

Vi planerade att det skulle vara en fest som "råkade" vara ett bröllop. Vi hade 4 tjejer i åk 3 på Hotell och Restaurangprogrammet som hade vårt bröllop som sitt slutprojekt och de planerade och genomförde allt, utom kyrkan.
    Våra släkten är ganska olika så det var ett stort orosmoln hur det skulle bli, men alla hade verkligen jättekul.
    // Linnea

Svar på tråden Vårt vinterbröllop - Vilken grej!!