Ja men man ska ha lite tur också, kanon med en faster som starat catering firma!!
Hon grillar möjligtvis inte!!
Egentligen så ville vi vara ute o gifta oss också, vid havet. Men det kändes för riskabelt med tanke på sommarvädret i Sverige. Så vi fick nöja oss med festen utomhus och hoppas att vädergudarna är med oss då!
Folk får ta sig ut själva till festplatsen, de kommer med bil till kyrkan allihopa för vi har inga släktingar här i Floda - så det ordnar sig nog bra med transporterna tror vi!
Vart ska ni vara på festen?
Vi har önskat oss prästen Jon och vi fick honom. Min styvdotter hade honom när hon läste dikt i kyrkan på 1:a advent och vi tyckte han var så himla go och mjuk. Så då fick det bli han!!
Oj vad spännande med bröllopsklänning som är beställd. Vet inte om jag skulle våga göra det, tänk om den inte passar??!!
Har du någon bild på den??
Jo, det rätt tufft med IVF:en men det går det med. Ska börja ta sprutor i magen om ett par dagar för att få ägglossning, har sprayat mig i näsan i 3½ vecka nu för att bli helt nedreglerad först. Det har varit en riktig pina, är helt inne i klimakteriet just nu och känner mig som en gammal tant. Inte kul alls!!!
Men nu vänder det snart...hoppas på att få ha en liten knodd i magen på bröllopsdagen. Får väl se om det går i uppfyllelse!
Har ni barn?
Kram