• Sanasol

2007-07-07

Hej alla!

Har sett lite här och var på forumet att vi är rätt många denna dag, men de andra trådarna har dött ut, så jag startar en ny!

Vilka är ni som gifter er då? Vart och hur, hur mycket har ni tänkt/planerat kring bröllopet?

Berätta gärna lite om er själva! :D

• Svar på tråden 2007-07-07
  • Sanasol

Kan ju börja själv, bor och pluggar i Umeå men flyttar till Jämtland (utanför Östersund)i december 06.

Vi gifter oss i Frösö kyrka, (Frösön, Östersund) och vår fest kommer hållas på Frösöns golfrestaurang! :D Vi har bokat tid för vigseln, preliminärbokat restaurangen (men ska kolla på andra alternativ också) och fotografen redan nu eftersom vi verkligen vill ha den här dagen! :D

• Gerda

Hakar på nu när det verkar som om vi behäller vår prel.bokning :D

Vi är 1979: or, har just flyttat till Oslo - han arbetar som systemutvecklare, jag arb.sökande (utb. informatör) än så länge.

Vi hade tänkt ta det luuuuugnt fram till hösten... men eftersom jag är arbetslös så kan jag hänge mig åt mina bridezilla tendenser! Dock är det enbart festlokalen som är prel.bokad. Vi gifter oss borgligt utomhus med den närmaste familjen eller endast oss själva.

Alternativen just nu:
    3-rätters eller lyxigare grillfest på en liten halvö vid Svartån i Örebro - ett hus/festlokal, jätte fina omgivningar så vi hoppas på bra väder!

• Sanasol

Puffar, jag vet ju att ni finns!! Ni som bestämt en hel del, definitivt! :D

• MiaVinterbrud

Här har ni en potentiell brud 07-07-07 :) Vi hade först tänkt oss ett vinterbröllop i Jukkasjärvi, men den kyrkan tar bara 45 pers...så nu lutar det åt 07-07-07 igen.

Hur långt har ni kommit i planerna?

Svar på tråden 2007-07-07