Började planera för någon dag sedan och har redan panik
Vi har ju inget direkt sparat och jag vet inte hur det här ska gå till. Hmm skulle kanske ha tänk på detta innan jag friade *ler*. Nån mer som inte har sån planerad budget för ert bröllop?
Vi har ju inget direkt sparat och jag vet inte hur det här ska gå till. Hmm skulle kanske ha tänk på detta innan jag friade *ler*. Nån mer som inte har sån planerad budget för ert bröllop?
*ler* jodå... vi planerar att gifta oss sommaren 2007. jag pluggar och sambon jobbar knappt halvtid nu, så vi går back varje månad. vi tror ändå att vi på nåt sätt ska lyckas, men ingen aning om hur. känns skönt att veta att det är ett tag kvar iaf. när planerar ni att gifta er?
Nej tvärtom *ler* men en hel del budget tips! Det handlar om att fundera på vad som är viktigt och satsa krutet på det och strunta i sånt man inte vill ha/tycker spelar någon roll. Har en snabbudget att maila om du vill ha lite tips.
Vi har ett bröllop för 70pers. Festen kostar ca 20 000, diverse saker som fotograf, ringar, trycksaker, kläder 20 000 och 2v bröllopsresa till Thailand 18 500.
Ja du det värsta är att datumet ligger bara 6 månader fram i tiden. Vi ska gifta oss den 19 augusti i år *ler*. Är man opptimist så är man *hihi*.
Ja tack budgettipps tas gärna imot. Maila mig på annagantz@hotmail.com
Du behöver inte ha panik. Men om du inte obegränsat med pengar så ska di inte utgå från vilket bröllop du vill ha, utan stället utgå från hur mycket pengar du har. Då blir det ingen panik utan ni behöver bara prioritera vad ni vill få in i den summa pengar som som ni avsätter. Och det gäller oavsett om ni har 5.000 kronor eller 50.000 kronor eller 500.000 kronor. Rätta-mun-efter-matsäck-konceptet!
hoppas på ett ja: mail skickat- hoppas du hittar något tips
Chilianna jag skulle också bli väldigt glad om jag kunde få ta del av din budgetplanering.
Tack på förhand!
anderssonmjoelby@spray.se