Singback
Jag undrar om någon vet var man kan få tagi i singback version av "aldrig ska jag sluta älska dig" (jonas gardell) och "föralltid" (sara löfgren) och "håll mitt hjärta" (björn skifs)???
SNÄLLA DU SOM VET, BERÄTTA DET HÄR!
Jag undrar om någon vet var man kan få tagi i singback version av "aldrig ska jag sluta älska dig" (jonas gardell) och "föralltid" (sara löfgren) och "håll mitt hjärta" (björn skifs)???
SNÄLLA DU SOM VET, BERÄTTA DET HÄR!
snyft! ingen?!
suck
om det är någon som har det men inte vill att alla ska se det så maila istället på heleneljung@spray.se
Du hittar singback versioner till Skifs och
Helena Bergström på www.midilagret.se
Lycka till!
/Sara
tack snälla du!!! äntligen fick jag ett svar! *ler*
Ska du sjunga dom själv eller ska nån annan sjung? (har för mej att ja har läst att du ska sjunga dom.. Blir inte det väldigt nervöst?)
jag ska sjunga själv!!! *ler*
jag ser det som så att det värsta som kan hända är att jag börjar gråta...o är det så farligt eg?
men får jag inte tag i HÅLL MITT HJÄRTA och FÖR ALLTID så kan ja inte göra det, för jag har ingen som kan spela i kyrkan... suck....
jag har försökt få tag i det länge nu o på midilagret kostade en låt 250 kronor plus frakt!
jag har kollat på midilagret, men de är dyra där,samt att nu har jag bestämt mig för "håll mitt hjärta" o "för alltid" och alltid brukar man känna någon som kan fixa saker o ting, men det här verkar oerhört svårt..... suck....
Jag hittade en jättebra version av den på singback.se, för fortfarande rysningar då jag hör den låten!