• blivande fru J

Felplacering okej?

Jag trodde i min enfald att "Bröllopstorget-Sajten" var till för frågor och funderingar kring BT, dialog med redaktionen och synpunkter på sajten. De flesta trådarna som ligger under den här rubriken verkar handla om tv-serier, presenttips, viktnedgång, relationer, ja allt annat än sajten

Har det fortfarande inte tillsats några moderatorer som kan styra upp lite här?

• Svar på tråden Felplacering okej?
  • blandlänning

Jag har lite svårt att förstå dig. Är det så besvärande för dig om det finns trådar som inte handlar om just bröllop? Det är ju inte som att du _måste_ läsa dem... Jag tycker BT är jättebra i och med att det sällan samlas så många fantastiska kvinnor på samma plats, och det är underbart att alla får tillfälle att dela med sig av sina kunskper och erfarenheter.

Eftersom livet inte bara handlar om bröllop så tror jag att BT skulle dö ut om man bara fick diskutera bröllop här. De som redan har gift sig skulle ju inte få något ut av sajten annat än att bidra med sina erfarenheter. Om de skulle försvinna skulle det inte bli så mycket kvar.

• Ravial

Jag känner igen den här diskussionen...

• Tittij

blandlänning: Jag tror du missförstår.
    Det är inte hela BT TS har synpunkter på, utan att trådarna hamnar i fel forum.
    DEt finns ju olika kategorier, som blommor, fotograf osv..
    Just i den som heter Bröllopstorget-Sajten borde det bara vara trådar som handlar om just funktionen här på sajten. Presenter skall ju ligga under presenter istället tex..

• Lindha

Jag tror TS menar att inläggen under just "Bröllopstorget" ska handla om sajten Bröllopstorget, inte om tv-serier, presenttips osv. Eller? Inlägg om presenttips kan man ju faktiskt lägga under just "Presenttips".... Håller med TS!

• blandlänning

Aha... Jag lägger mig platt. I ljuset av detta så håller jag med TS ;)

• blivande fru J

Ja, precis som Lindha och Tittij säger så är det så jag menar.

Det finns ju en orsak till att ha dessa underrubriker och när folk ändå postar inlägg på måfå så blir det hemskt rörigt och de som är intresserade av att exempelvis diskutera en viss tv-serie kommer antagligen missa tråden om den ligger under Bröllopstorget-Sajten.

I övrigt tycker jag inte alls att man bara måste prata bröllop (Vet inte om sajtägarna håller med mig där?) Jag tycker man kan prata om vanliga hårklippningar under Skönhet & Hår och om sin privata ekonomi under ekonomi även om det inte alls har med bröllop att göra. att däremot prata om hår under Ekonomi eller om mat under Relationer blir bara vimsigt och jobbigt.

• blivande fru J

Ravial: får jag fråga vad du menar med det uttalandet? Eftersom sökfunktionen inte fungerar vet jag inte om frågan varit uppe nyligen...

• blandlänning

Jag tror att hon refererade till mitt inlägg. Jag är ledsen om jag rörde till det, för vi verkar ju vara rörande överens :)

• blivande fru J

blandlänning: jag upplevde snarare att inlägget var riktat mog mig. Jadå, bra att du håller med mig om vimset

• Ravial

blivande fru J och blandlänning:

Det var egentligen riktat till er båda, men utan att det var illa ment. Dessutom missförstod jag också frågan!

Jag ska förklara mig. Tidigare här på BT har det varit hätska diskussioner och arga spottloskor om just att skriva om sådant, som vissa inte tycker passar på en bröllopssida. Jag har aldrig ställt mig på någon sida i den diskussionen, eftersom jag bara läser sådant som jag tycker är intressant, kul och väsentligt för mig. Men jag har däremot tyckt det varit tråkigt med den tråkiga stämning som uppstod. Jag ville inte att ni (läs folk på BT) skulle bli ovänner igen.

Men nu var det ju inte det frågan handlade om, som tur var, och alla är ju rörande överens i den här tråden. Jättebra!

Jag ber om ursäkt om jag gjorde någon ledsen eller arg med mitt inlägg.

• blivande fru J

Vad bra att höra Ravial!
    Jag hoppas bara redaktören kan få lite ordning på oredan. Råkar man posta fel så kan man ju inte själv åtgärda det som det ser ut idag.

Jag ställde inte den här frågan för att skapa dålig stämning utan för att göra forumet lite mer lättöverskådligt och tillgängligt för de som inte vill leka detektiver på forumet

• Ravial

Ja, blivande fru J, jag håller med. Ordning och reda ska det vara!

Svar på tråden Felplacering okej?