• Wingz

Vad ska man göra på års dagar ?

hej jag undrar lite om vad man kan göra på års dagr..

jag och min kille har den 27 mars då vi blev tillsammans.. och det har nu gått ett år sen dess..
    låter kanske lite men jag tycker att det är värt att fira då vi ska förlova oss lite senare det här året så jag tror det håller ett tag..

men jag tycker det är tyåkigt med den tradiotinella middagen..

har ni några förslag..
    vill överaska honom..

• Svar på tråden Vad ska man göra på års dagar ?
  • Wingz

ingen som känner sig manad att hjälpa mig nehe... jag kommer väll på nått som kanske kan bli bra.. slut på ideer..

vad brukar du göra ????

• annki72

Vi har årsdag 24 mars, vi blev ihop den dagen, förlovade oss den 24/3 och vi gifter oss den 24/3.

Vi har ALLTID gett varann små gåvor av kärlek den dagen, ibland har vi gått ut och ätit middag gått på bio, tagit in på hotell.

Inte så viktigt vad vi gjort men vi har försökt att alltid göra bara vi två, vilket är lite svårt när man har 4 barn

Nu har vi varit ihop i 19 år så det blir kanske lite samma sak varje år inte så lätt att komma på nya grejer efter så lång tid.

Det viktigaste för oss är vi bryr oss extra just den dagen.

Kanske inte mkt till råd men så har vi det

• Wingz

annki72

det låter jätte underbart... det kan jag ju se fram emot.. inta alla somm håller i hopp i så många år.. så du är en inspiration... ;)

tror dessvärre inte att jag hinner til den 27mars.. ler..

jag fyller 19 då och då har vi vart tillsammans ett år.. vi har precis hittat våra förlovningsringar men tror att det blir lite längre fram.. ..

men det blir väll i samma prosedur som min fördelsedag.. ..

tack för hjälpen..

• Nasse7

Vi brukar göra nått speciellt på våra årsdagar. Vi har åkt till spa och bott på hotell och vi har beställt hem favoritmat från favoritresturangen och ätit den med massor av tända ljus runt omkring. Vill man göra det billigt och man har badkar, kan man köpa hem nån god badolja eller badskum och bada badkar med en massa tända ljus i badrummet.
    Eller så kan man köpa hem massagolja, göra det mysigt i sovrummet och ge varandra ryggmassage på kvällen.
    Nu fick du lite tips till...

Svar på tråden Vad ska man göra på års dagar ?