• JAS

Vad är Camebridgekuren för en kur??

Att den har med bantning att göra förstår jag, men annars vet jag inget om den och skulle vilja veta om den är bra osv.

• Svar på tråden Vad är Camebridgekuren för en kur??
  • annis1

Det är en kur där man dricker pulverdrycker istället för att äta mat. Finns även soppor och bars som lite variation Har provat den och det fungerade inte alls för mig. Klarar inte av att inte få i mig mer energi. Tror egentligen mer på att äta nyttigare för att få ett långvarigt resultat.

• JAS

Måste man dricka drycker enbart, eller kan man kombinera med mat?

• pickolina

Sök på "cambridgekuren" på nätet, finns massor av info där.

• Fröken_06

Man får dricka tre påsar per dag, sen massor av vatten, kaffe/te och lighläsk. Ingenting alls annat, inte ens en liten mumsbit, så förstör man förbränningen man kommer in i. (ketosen)

Om du bara ska gå ner något kilo är det bättre att gå med i Viktväktarna.

• JAS

Okej, då vet jag. Tack så mycket

• ak76

Måste bara tillägga;

om man går på REN kur, så får du inte äta något, men det kan du välja/komma fram till tillsammans med din camebridgekonsulent.

Min bonusmamma åt 1-2 påsar om dagen, och mat resten. Man måste ju förstås hålla inne på sött/fika, men det gäller ju all bantning.
    En bra kur tycker jag, gick själv på ren kur och det fungerade alldeles utmärkt, men var också ganska jobbigt. En delad kur kan mycket väl vara ett alternativ!

Svar på tråden Vad är Camebridgekuren för en kur??