• Princessdiamond

När kommer BT´s ny verktyg egentligen???

Ja, behöver jag skriva så mycket mer??
    när skall vi få ta del av de nya, spännande verktygen??
    vill ju gärna använda dem INNAN man gifter sig :D

• Svar på tråden När kommer BT´s ny verktyg egentligen???
  • Likah

Har skrivit mail till Patrik och bett om en förklaring, men inte fått svar på flera veckor!

Det är bättre med ett negativt besked än inget alls! Att bara ignorera användarna på detta sätt utan att ge någon information är oerhört nonchalant!

Jag tror att vi alla kan ha förståelse för förseningar och trubbel, men vi borde få INFORMATION!

• Princessdiamond

*ser riktigt förbannad ut medans jag knuffar och knuffar och knuffar*

• Princessdiamond

någon annan som hört ngt än??

• R&F (1/7 2006)

Nepp... inget hört. Vill veta varför mina favoriter försvinner bara för att man inte kan skriva fler inlägg. Vill ju behålla den i mina favoriter ändå. Nu får man ju då kopiera allt till ett worddokument eller nåt för att kunna behålla o kolla senare. Eftersom sökfunktionen inte heller funkar så går det ju inte att söka efter gamla inlägg.

• Mich@el

Att favoriterna försvinner när tråden blir så gammal att det inte längre går att skriva i den är antagligen bara ett resultat av dålig arkitektur, eller i detta fall snarare ett felaktigt antagande från den som programmerat sajten.

Om nu Bröllopstorget verkligen håller på med flera nya verktyg (vi har ju ännu inte sett något av det) så är jag förvånad att de inte har gjort en undersökning bland sina medlemmar. Det finns ju en hel del bra idéer som säkert vore bra att ta med sig in i utvecklingen av nya verktyg. Om man nu tycker att användarcentrerad utveckling är en bra sak...

Att sökfunktionen varit borta i ett år förstår jag inte. Jag har iofs gått en genväg genom min "tillfälliga" sökfunktion som använder Google, men den skulle kunna gäras ännu bättre genom medverkan från Bröllopstorget. De behöver egentligen implementera en egen sökfunktion för sajten som den ser ut just nu, utan bara lära Google var alla forumsidor finns. Att göra det tar inte många timmar i anspråk, men det är bara den som har full tillgång till webbservern som kan göra den sammanställningen.

Well well, jag har snart hållit mig kvar på den här sajten länge nog med tanke på att jag gifte mig för snart ett år sedan...men intresset för färg och form och alla intressanta frågor gör att det är svårt att släppa taget. Trots att det tekniska här på forumet stör mig.

Mich@el

• JanneHV71

ett litet tips oxå till er som är oroliga att era favorittrådar skall försvinna, så ni slipper skapa ett worddokument osv.. skapa ett bokmärke till tråden och sortera in dom under "BT-Favvistrådar" eller något sådant i er webbläsare.

• R&F (1/7 2006)

JanneHV71: Ja det var ju ett mycket bra tips, men ska det verkligen behövas?

• Princessdiamond

det som irriterar mig är att ingen får ngt svar...

• Princessdiamond

knuffar väl igen..

har ägarna av BT slutat??
    man skulle kunna tro det..

kanske man skulle starta upp ngt eget..
    förhoppningsvis skulle man kunna sköta kontakten lite bättre..
    ngt att tänka på i framtiden om det blir aktuellt..

• Miss Em

Undrar ocksa vad som hande med de dar fanastiska ny verktygen vi vantat sa pa...

• Augustibrud-06

Att vi inte kan få ett svar....

• Princessdiamond

det e så jäkla dålig stil..

har lust att bojkotta BT när det inte sköts bättre än så här

• Delicatoboll

Nu ska jag lägga in alla mina favoriter i mina favoriter på datorn....ingen mer får försvinna!!

• Princessdiamond

nu har iaf jag skickat ännu ett mail ang detta till charlotte..
    får väl se om man får ngt svar..

Svar på tråden När kommer BT´s ny verktyg egentligen???