• Kristina Brud

tina 19/8

kära Martina.
    Det var verkligen tråkigt att du upplevde oss otrevliga på Kristina brud.Vi hade tyvärr inte den typen av klänning du ville ha.Men som Jenny sa till dig kommer det in flera klänningar.Hör gärna av dig till mig.MVH Katarina Brandt

• Svar på tråden tina 19/8
  • tina19/8

Hej ja jag blev verkligen jätte sårad av att varit hos er jag trodde att man skulle känna att denna dagen skulle vara speciell men nu har jag varit på bröllopsmässan idag och jag har fått den hjälp som jag behövt
    Martina

• tina19/8

Jag hoppas att det inte är fler kunder som får uppleva samma känsla jag hade bestämt mig till 100% att jag skulle ta min kläning min mans kläder våra tärnor och näbbars kläder från er men jag tappade lusten helt kändes jätte tråkigt !
    /M

• 19/8

Hej!

Blev verkligen förvånad över att höra att någon upplevt de på Kristina brud och fest som otrevliga. Jag har hyrt och köpt balklänningar där ca 6 gånger och fått ett jättebra bemötande. Jag gifter mig själv den 19/8, men eftersom jag numera bor i Skövde överväger jag att ta en klänning därifrån...känns lite bekvämare att ha klänningen nära tillhands.

Men som sagt, tråkigt att du fick en dålig uppfattning om Kristina Brud & Fest, men jag skulle nog ge dem en chans till Tina. De är trots allt väldigt duktiga och det viktigaste är ju att du får din drömklänning.

www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php

• M.E.

Kan bara hålla med Hellan och 19/8... jag har alltid fått toppenbra hjälp på Kristina! Och då var jag inne 1½ år innan bröllopet redan första gången och de var urtrevliga och hjälpsammam och insisterade på att jag skulle prova och känna efter redan då...!

• Våris

Råkade få syn på detta och måste faktiskt lägga mig i lite då även jag blivit dåligt bemött genom att känna mig så ovälkommen, jag trodde man ville ha kunder och inte skrämma iväg dom. Kan säga att vi köpte våra kläder från en annan butik.

• Janne71_JKP

Och min blivande blev väldigt trevligt bemött och har hittills fått all den hjälp hon behövt.

//Janne

Svar på tråden tina 19/8