• Mamma Maria

Grupppeppning

Hej
    Jag håller på att gå ner i vikt och tänkte att vi kunde peppa varandra. Det finns ju flera trådar om detta men det kanske är bra om man delar upp sig. I denna tråd kan te.x tjejer från Västa Götaland vara med? Alla är givetvis välkomna. Själv började jag på 86 kg och har gått ner 2 kilo på två veckor. Målet är inte klart men eftersom jag gifter mig i augusti så ska det i alla fall vara klart då! Min metod är en egen variant av GI. Jag äter vad som passar mig och håller ner blodsockret. För mig funkar det jättebra!

Ha en bra dag och skriv gärna!

• Svar på tråden Grupppeppning
  • Cute Lilla My

Eftersom alla andra trådar är så väletablerade hänger jag på här, även om jag bor i Norge.:)
    Jag vägde 78,5 när jag vägde mig för två veckor sedan, och har nu gått ned till 76,2. Började på Grete Roede kurs då (finns inte VV här). Målet är att gå ned till 62 kilo till mitten av juni. Ska inte själv gifta mig då, men jag och min sambo ska i bröllop, så då vill jag vara nere i min trivselsvikt.
    Kör min egen kur, en blandning av VV och Grete Roede (ganska lika upplägg) och går långa promenader flera ggr/vecka.

Tillsammans ska vi nå våra mål!:)

• Mamma Maria

Hej, leden att jag inte svarade på ett tag... Det hände något. Ett gravtest före p-pillerstart visade positivt, och jag kan därför inte köra så hårt som jag tänkt. Ska däremot fortsätta så får vi se hur det går...

Väntar alltså nummer 4 och vi kommer att flytta bröllopet till början av juni troligen...

Mål finns för att man ska nå dem och ju mer man försöker desto närmare kommer man...

Svar på tråden Grupppeppning