• lejlej

nu är jag oxå gift

nu är jag oxå gift.
    Vi överraskningsvigde oss på dotterns dop. Tror tom att vi inspirerade mannens kusin som inte gift sig ännu pga att det är så stor sak, med förberedelse osv utan känner sig nog bekvämare med ett litet bröllop när en annan hunnit före med det.

Allt gick jättebra och barnen var så duktiga så. Jättemysigt var det.

Bilder har jag inte lagt ut nånstans förutom de tre som finns på bt köp&sälj; hellång cape på övriga kläder, inlagd 15/1 och kolla rfter borås i högra kolumnen.

• Svar på tråden nu är jag oxå gift
  • lejlej

tack så mycket! Jag hade önskat snö och sol -3grader men snön kom tillbaka i alla fall. Det blev fina ute bilder tycker jag. Pga blåsten ville jag inte ta ut tösen utan de bilderna blev inomhus. Vi anlitade släkting som fotograf så de bilderna har vi inte sett ännu utan bara de som är tagna med digitalkamera av gästerna.

• bride no1

Jättefna bilder, vilken fin cape du hade!! Grattis å lycke till med framtiden!!!!

Vh Johanna

• -svea-

oops, kanske inte fungerar...

sorry

• Keyla

Grattis kanon fina :D
    är själv lycklig nygift brud sen 3 veckor tillbaka.

• Morissette

Grattis!
    Fin cape!

Gifter mig i Borås om drygt en vecka, den 4:e februari. Känns så spännande. Hoppas snön ligger kvar!
    Vart gifte ni er och vart hölls festen?

/Alexandra

• lejlej

Morisette:
    Vi gifte oss i Torestorps kyrka utanför Kinna och festen (eg. dopfika) hölls i församlingshemmet. Efteråt kom de övernattande gästerna in på en skål och fika på det.
    Lycka till den 4 februari, hoppas på snö för dig

Tack för gratulationerna alla.

Svar på tråden nu är jag oxå gift