• Emmis 05

Billiga lokaler

Jag behöver tips på billiga festlokaler i Stockholmsområdet. Hittar inga billiga när jag letar på internet. Tänkte kanske någon här kände till någon?
    Vill kunna ta med dryck och mat. Inte alltför långt ifrån stan.
    Tacksam för tips

• Svar på tråden Billiga lokaler
  • Ettolrach

Billiga lokaler i Stockholm är svårt...

Om du skickar ett mail till cniwel @yahoo.se kan jag tipsa dig om ett ställe, vi ska själva hyra det för makens 40-årsfest i september. :)

• Hanna_79

Kolla www.camarillo.se, billigt, centralt men lite för enkelt för vår smak iaf...Beror ju lite på vad man är ute efter. DEär kan man ha med egen dryck...maten tror jag iförsig att man måste beställa genom dom. De var mycket trevliga iaf! Annars är Mariahissen ett annat exempel. Lycka till!

• DoktorD

Jag gillar roddklubbens båthus vid djurgårdsbrunn. 7050:-, förutom maj, juni, augusti och september då det kostar 8050:-. Man får ta med sig egen mat och dryck, ha lokalen till klockan 3, man behöver inte städa eller diska. 5 min från stureplan, precis vid djurgårdsbrunnskanalen med liten brygga och liten uteplats. Lite rustikt med träbänkar och grejer men mysigt som sjutton på sommaren! Väldigt enkelt dock så inget om man vill ha det fancy!

• ~Annelie~

Vad är billigt??
    Har tips om en lokal i Nacka ( ca 15 min fr slussen)som vi själva har bokat för bröllopsfest.. maila mig om du é intresserad.. amts@bredband.net

• Mitt hjärta är hemma

Edsbergs slott, där vi skall vara, är billigt på sö-tors, c:a 5500 kr. Får ej hyras för studentfester. Man kan ta med mat och dryck men för alkoholförsäljning behövs särskilt tillstånd.

• shabi

Hej "mitt hjärta är hemma"

Vet du hur mycket det kostar att hyra slottet på en lördag? Får man hyra hela slottet för den summan som du hade skrivit??

/Shabi

• Sweety

Edsbergs slott (hela slottet) kostar ca 11 000 kr (eller 11 500 kr) att hyra en lördag.

• Emmis 05

Doktor D:
    vart får man tag på någon som har hand om bokning av Roddklubbens Båthus?

• Kicki73

Mitt hjärta är hemma

Kan man sova över på Edsberg slott?
    Vad kostar det?

• Jesper B

Till DoktorD:

Jag har googlat på roddklubbens båthus djurgårdsbrunn och får inga träffar. Vet du vart man hittar deras kontaktuppgifter?

• DoktorD

Hemsidan har adress: www.stockholmsroddforening.se och där finns lite bilder och info under rubriken "uthyrning". Man ska tala med Anders Franzén, hans nummer finns på hemsidan. Annars har jag massor av info!

• Sweety

Man kan inte sova på Edsbergs slott.

• Storasystern

Vet inte vad för typ av lokal du letar efter, men kolla dessa:
    -Eggeby gård (på Järvafältet)
    -Skeppsholmsgården (Skeppsholmen)
    -Storängssalen i Nacka (finns telefonnummer på Nacka kommuns sidor)
    -Danderydsgården

Lycka till!

• Storasystern

Så finns ju Långholmens folkhögskola på långholmen förståss! Där ska vi ha festen! :)

• GunnarEA

mitt tips är www.lokaler.nu . gör en förfrågan och skriv din budget till att hyra festlokal så får du se vilka svar du får ! Kanske nån som har vakans den dagen.

Där kan du även fylla i att du vill ta med mat själv.

/gunnar

Svar på tråden Billiga lokaler