Jonas Röjdmark - akademikliniken
Hej!
Är det någon här som har opererat sin näsa hos Dr. Jonas Röjdmark på akademikliniken?
Blev du/ni nöjd?
Jag har bokat tid för konsultation och är nyfiken på vad andra har att säga om honom.
Tack
Hej!
Är det någon här som har opererat sin näsa hos Dr. Jonas Röjdmark på akademikliniken?
Blev du/ni nöjd?
Jag har bokat tid för konsultation och är nyfiken på vad andra har att säga om honom.
Tack
Smiter in här..
Har inte opererat näsan hos honom.. Men brösten . Ville bara säga att han är en skicklig plastik kirurg!
Haha ok :) De låter bra Jengirl!
Ingen som har erfarenhet av näsplastik hos Röjdmark?
Hej..!!
Jag har gjort en omfattande näsoperation hos Jonas Röjdmark Akademikliniken. Det blev hur bra som helst,helt nöjd!!*L*..Det har gått ett år nu!!o lika fint resulata.
Paprika;
Va roligt att de blev bra!! :) Hur mycket kostade operationen och vad hade du för "fel" på din näsa innan?
Tack!!
Hej igen..
Jag betalade ca 30 000.
Gjorde en nästippshöjning samt tog bort en knöl på sidan av näsryggen..Det kallas en total näsop!! Jag blev gipsad o tejpad tog ca 2 veckor, sedan kunde jag visa mig ute igen!!*L*. Värken efter var mottlig så länge ingen kom åt den!!..Det kändes mera när de tog bort gipset!.Men den satt kvar efter.:)Lycka till med din o bulla upp med en bok!!*L*...