Buss till Gästerna
Funderar på att hyra Buss till gästerna från kyrkan till festlokalen, så alla kan åka gemensamt. Någon som har erfarenhet av sånt?? Företag, Bussar i Uppsala
Funderar på att hyra Buss till gästerna från kyrkan till festlokalen, så alla kan åka gemensamt. Någon som har erfarenhet av sånt?? Företag, Bussar i Uppsala
ett tips är ju att kolla telefonkatalogen och ringa runt olika bussbolag.
Jag bor ju inte i Uppsala då... Men har också tänkt göra något liknande. Troligen kommer många av våra gäster bo på stället vi ska ha festen på och vi kommer därför troligen ha busstransport både till och från kyrkan. Det blir även lite smidigare att förflytta alla i samlad trupp...
Kolla med lokaltrafiken. Brukar vara absolut billigast.
Jag bor i stockholm och hyrt buss genom connex för 1500. Tycker jag var ett vettigt pris för transport av 80 gäster...
Lycka till!
men om man har festen på ett ställe och gästerna ska bå någon annanstans. hur tar dom sig därifrån och till sitt hotell sen då? ska bussen köra runt och släppa av alla?
kan man be gästerna att köra/samåka?
Engsbussresor eller om det heter Engsbusstrafik finns i Uppsala och vad jag vet har dom ett gott rykte.
Ett tips är att ringa det lokala taxibolaget och fråga vilka de brukar anlita och ringa till dem och referera till taxi.
Det gjorde jag i mitt område och fick ett kanon pris långt under de andra bussbolagen