• Utpala

OT? Tränings musik!

Hejsan alla!

Fick en mp3-spelare till julklapp (ja, jag fick faktiskt min första nu) och har tänkt lägga in olika kataloger med olika sorts träningsmusik, t.ex. en skogspromenadskatalog och en löpningskatalog. (Lägger inte in ngn gymkatalog eftersom de ändå spelar musik högt på gymmet.)

Tips på låtar som passar in i de olika katalogerna? Vill också ha tips på ny musik, eftersom jag inte vet vad som har hänt i musikvärlden efter ca. -99. (Hehe, nej är inte 70 utan 23.)

Tack alla, kom igen nu!

Eller bara musik som får er att ge järnet! ;)

• Svar på tråden OT? Tränings musik!
  • L-N

Hung up med madonna får man säkert fart på benen av :)

• lolabe

Japp, tycker också nästan hela Madonna Confessions on a dancefloor är mycket bra att träna till.

• Mastermind

Vad har du gjort sen 99, då?

Jag tycker om olika technomixer av redan kända låtar. Sök lite på DC efter techno, kanske? Eller rent utav träningsmusik?

• lolabe

Förresten, till löprundorna kan jag också rekommendera intervallträningsprogrammen som man kan köpa/ladda ner från www.cardiocoach.com/

• Utpala

Mastermind:
    Inte sett på MTV, inte lyssnat på radio (ok, inte helt sant), inte läst tonårsblaskor (eller andra där det står om populära artister.) Därför känner jag inte till nyare musik. :)

Hihi, vilket mossigt inlägg jag skrivit!

• Belluschka

Samma här 25 år och helt borta med vinden.....:)

Svar på tråden OT? Tränings musik!