Hur tar ni er från kyrkan?
Vi funderar på hur vi ska ta oss från kyrkan till fotografering och sen vidare till festen...
Ge mig förslag, berätta hur ni tänker göra eller har gjort
Vi kommer att gifta oss i Stockholm
Vi funderar på hur vi ska ta oss från kyrkan till fotografering och sen vidare till festen...
Ge mig förslag, berätta hur ni tänker göra eller har gjort
Vi kommer att gifta oss i Stockholm
Snart Mickes Fru...
Hur mycket fick ni betala samt hur länge disponerade ni bilen?
Snart Mickes fru, jag har varit inne på deras sida tidigare men det känns inte riktigt som vi. Har de fler bilar än de två som syns där?
Näe usch!!! Fy vad svårt men samtidigt vilket härligt "problem" :D :D :D
hej Hopp
JAg e så lycklig, har en nära släkting som har kontakter..:))
Så det blir häst å vagn..:))
Å det bästa e att jag inte behöver sköta några kontakter....det e bara å sätta sig i vagnen..:))
Vi kommer ha fotograferingen innan vigseln. Vi hoppas på att kunna åka häst och vagn mellan kyrka och lokal.
Vi ska faktiskt gå mellan kyrka och lokal. Vi gifter oss i Maria Magdalena på Söder i Stockholm och sedan middag på Mariahissen vilket ligger ca 3-5 minuters gångväg från kyrkan. Vi har bokat säckpipor och trumslagare som kommer in i kyrkan när vigseln är klar som en överraskning till alla och sedan går de före oss från kyrkan till lokalen. Vi tyckte att det var en lite rolig ide.
LVN, det är ju hur smidigt som helst för er!
Vad roligt med att säckpipa och trumslagare "leder" er! Vi kommer att ha säckpipa och trumslagare till ingångsmarchen
YES! Nu är det bokat och klart :D
Vi har bokat och fått bekräftelsen på en vit RR cab via BFM *lycklig Sunshine Girl*
Definitivt häst och vagn. Antagligen med min egen medryttarhäst också en Nordsvensk...
Jag hoppas på att en kompis köper en Audi TT cab till sommarn som hon sagt att hon ska. Isåfall blir det den