• Shakti

mensvärk!!!

Jag har sån j*a mensvärk just nu! AJAJAJ jag som skulle städa... Måste bara få tycka lite synd om mig själv!!!

• Svar på tråden mensvärk!!!
  • Bluebride2006

Tro mig, jag har värst mensvärk i hela släkten, men just nu äter jag minipiller, då har mensen upphört och även värken är så skönt.

• Shakti

Jag har ätit p-piller länge men har slutat för ett tag sen. Men så ont som jag har idag har jag inte haft på flra år. Jag kan inte röra mig och mår jätteilla.

Tur att jag inte hade nån fest att åka på i alla fall...

• Bluebride2006

Ta alvedon och rör dig, dålig råd jag vet, så har de alltid sagt till mig. Jag vet inte hur du är som person, men när jag mår så där dåligt och har så ont, brukar jag lägga mig på sängen och lyssna antingen på lugn musik eller någon cd-bok. Försöka bara slappna av, har du en vetekudde, så värm den och lägg den på magen, jag har även katter som ligger på magen, funkar också :)

• Shakti

Haha jag ligger på soffan med vetekudde med datorn i knät...

• Ancher

Har du testat Ipren? Det hjälpte mig mot mitt "mens-illamående" innan jag började med p-piller?

• Ancher

Stryk det sista frågetecknet...

• Shakti

Jag har naproxen - men jag tog den lite för sent...

• Bluebride2006

ipren funkar inte för mig, den är för svag

• Shakti

Nu ringde jag min sambo och klagade lite. Han sa åt mig att ta alvedon och det gjorde jag. Så nu känns det riktigt bra.

Hmmm måste gå ut med hunden då.

Svar på tråden mensvärk!!!