• Helena28

dags för sex-ig enkät!

Några små frågor bara.

1. Hur ofta har du sex?

2. När oftast - morgon, kväll, natt...?

3. Hur var första gången?

4. Hur var första gången med din nuvarande?

5. Vad gör du när du
    vill "överraska"/skämma bort honom lite?

6. Hur viktigt verkar det vara med sexiga underkläder för din kille? Använder du det till vardags eller bara vid "speciella" tillfällen? Vad använder du i så fall? Tips på inköpsställen?

7. Har du besökt någon butik typ Afrodites apotek?

8. Vad kallar du / ni era intimare delar inför varandra? Brukar ni prata "dirty" som förspel t.ex.?

Bring on the answers!

• Svar på tråden dags för sex-ig enkät!
  • inte min tur än

DU kanske ska börja med att svara på dina egna frågor:)

• Helena28

Hehe, ja, det kanske hör till god sed...
    Ok, here goes:

1. Hur ofta har du sex?
    Kanske 5-6 ggr i veckan ungefär (vi bor inte ihop)

Lite när som helst

Den var bra, men nervöst förstås. Kändes stort att äntligen ha gjort "det".

Mycket fin och efterlängtad stund!

5. Vad gör du när du
    Sexiga underkläder, lite sugjobb etc. Skumbad. Massageolja.

6. Hur viktigt verkar det vara med sexiga underkläder för din kille? Använder du det till vardags eller bara vid "speciella" tillfällen? Vad använder du i så fall? Tips på inköpsställen?
    Han uppskattar det mkt. Fick i julklapp av honom också. Brukar försöka hitta något fint att ha på under när vi ska ses.

Ja. Tycker att de har fina och lite speciella stockings t.ex.

8. Vad kallar du / ni era intimare delar inför varandra? Brukar ni prata "dirty" som förspel t.ex.?
    Det blir väl k*k och f*tta, men vi använder det inte så ofta.

• Diddisen

1. Hur ofta har du sex?
    -Oj vilken fråga..Är verkligen olika från vecka till vecka.. Vissa veckor blir det varje dag medans vissa kanske vi bara har det en gång.

-Det blir ju tyvärr mest kväll, Men jag är mest sugen sent på kvällen o min sambo på morgonen. Jag är morgon trött och kvällspigg , han tvärt om *ler

-Jo det var väl okej

-Ja det var helt underbart att få ha sex med en kille som man var så kär i , Ångrar bara att vi inte väntade lite längre

5. Vad gör du när du
    - Tar på mej sexiga underkläder och gör det skönt för honom

-Nja helt ärligt så är det inte alls viktigt för honom, Han sliter av dem så fort så jag har slutat köpa det, Men jag har faktiskt fått några.

-Nej faktiskt aldrig

- Ja musen och k*ken

• Nickolina

1) en gång i veckan...på fredagkvällar haha...efter att ha ätit räkor o druckit vin...jag är en åttiotalskärring känns det som...inte så kul...men ibland slår vi till på söndagarna också.

2 kväll. nästan jämt...eller helgmorgon...särskilt om vi är bortresta

3) coolt...jag var på språkresa och han var engelsman o otroligt snygg och några år äldre...jag var så kär att jag höll på att dö. han var nog inte lika kär i och för sig men rätt så förtjust iallfall...jag telefonterrade honom i ett år efteråt och skickade födelsedagspresenter och var allmänt galen...men jag var ju inte så gammal....det var inte så jätteskönt...vi hade en blå kondom vill jag minnas..hahaha

4) inte bra...jag var väldigt besviken och sa det också...(jag var inte så kär i början) jag trodde inte att vårt sexliv skulle bli bra men jäklar vad han lyssnade o tog till sig och nu är han KUNG i sängen...har aldrig haft det så bra. toppen va?

5) Ägnar mig bara åt honom i klädd sånt som han går i gång på.

6)brukar shoppa på nätet. bubblan är en bra sida...där har de både vanliga sexiga underkläder och latex och sånt :)

7) ja...ibland

8..Vi snackar dirty men är nog rätt vanliga vad det gäller benämnigar...en kompis låg med en kille som snackade dirty med hjälp av ord som penis och slida...eh...det var porrigt om ngt på gränsen till biologilektion.....de korrekta orden tycker jag är de snuskigaste benämningarna av alla. k*k och fi*'a är ju så vanligt uttalade att de faktiskt känns bättre....även om jag inte skulle säga så till mamma direkt

• Ehliana

Några små frågor bara.

1. Hur ofta har du sex?
    Svar: 4-7 ggr per vecka

svart:morgon och kväll

svar: pirrig

svar: han var min första..*ler*

5. Vad gör du när du
    Svar:Jag köper lite sexiga underkläder, och ger honom en romantisk hemmakväll

svar: jag använder det gärna till vardags , men inte så ofta för då blir de tför vardagligligt. men såklart oxå på årsdagar osv. jag köper mina på nelly.se och på HM

Nej

hmm vi har roliga namn på dem , typ Göte och snukkum *haha*
    prata dirty göt vi inte så mycker men de thänder ^^

• l i s a

Några små frågor bara.

1. Hur ofta har du sex?
    Tja... snitt 2 ggr i veckan skulle jag tro.

Om det går att välja så helst eftermiddag, runt 14 sådär. Vet inte varför men det brukar bli bäst då. Tyvärr har man ju inte möjlighet till det så ofta.

Jag var helt galet kär men det gick onekligen trögt. Men ont gjorde det inte, jag kände snarare ingenting :-O

Helt överjordisk Jösses ja...

5. Vad gör du när du
    "Överfaller" och ägnar mig endast åt honom

6. Hur viktigt verkar det vara med sexiga underkläder för din kille?

Sådär. Vitt uppskattas mest.

Använder du det till vardags eller bara vid "speciella" tillfällen? När de få snygga jag har är rena

Vad använder du i så fall? Tips på inköpsställen? Det är väl vitt, dekorerat med spets och riktigt tunna string. Inget avancerat.

Näe.

K*k och f*tta.

• isk

1) tyvärr inte så ofta, ca 1-2 ggr i veckan, gosar däremot varje dag

2)oftast morgnar, är piggast då

3) första gången var...ont! men det gick bra annars inget minnesvärt ögonblick

4) mycket sexigt! första kvällen efter vi träffast på krogen

5) har slutat försöka överraska honom, han är lite svårarbetad men fina middagar med tända ljus blir det rätt ofta faktiskt

6) inte viktigt för fem öre, han hinner aldrig se dem iallafall när lusten väl faller på

7) nej, inte än faktiskt, men har tänkt på ett besök länge

8) har många olika smeknamn som jag inte tänker säga här prata snuskigt brukar vi bara göra när vi har fått lite mycket i oss

• Meddelande borttaget
  • Låva

1. Olika, är nykär så alla fall en gång om dagen, men det händer att det blir upp emot 5 ggr :)

2.Kväll, tror jag...

3.Första gången var hemsk, var alldeles för ung....

4. Första gången med min kille var inte heller nåt vidare. Vi var jätte fulla båda två, ingen hit!

5.
    När jag vill skämma bort honom överraskar jag med sexiga underkläder och en bra p*rrfilm

6.
    Det har jag i bland, allra helst under en utekväll, kan driva honom till vansinne :)
    Brukar köpa dem i porrbutik på Söder. Fast H&M har oftast sexiga underkläder dem med.

7.
    K*k och f*tta, här är vi inte pryda heller...

• resefantasten

1. 1-2 gånger i veckan (skulle vilja mer )

2.oftast efter vi lagt oss på kvällen, lite trötta, ibland på morgonen på helgerna, ibland mitt på dagen om det finns möjlighet(klart bäst)
    3. Första gången var jag 15 år, och pojken likaså, det var en katastrof och kondomen gick sönder.

4.Med nuvarande- åh, det var laddat, med stora förväntningar, vi blev lite blyga(trots vår ålder 38 och 42), och plötsligt blev han slak av spänningen, stackaren.Så kan det gå. Men sen gick det bra.
    5. Överaska med sex? Tja, typ att man har tagit bort allt hår där nere. Eller att man inte bär underkläder. Det kan vara en överaskning.
    6.Min man gillar framför allt färggranna spetsunderkläder(vilket inte jag alltid gör, men visst har jag det ibland)
    Till fest har jag alltid bättre underkläder på, samt stay ups osv. Men också till vardags ibland, om det är länge sen "sist", och jag vill ge en vink.
    7. Vi har varit i sexaffärer om det är det du menar, och även på erotikmässor. Vi har köpt både dildon, porrfilmer(som passar båda) och massageoljor.
    8. Vi är nog dåliga på namn, ska jobba på saken.

• Valli

1. Hur ofta har du sex?

En gång var fjortonde dag ungefär. Jag har ett trassligt förflutet som skapat vissa blockeringar. Vi borde kanske söka hjälp. När det funkar är det underbart och jag tänder verkligen på min partner.

Oftast kväll, vid sänggående.

Tjaa, spännande. Svårt som fan att komma in. Rätt trevligt men mest låg man och småfnissade och tänkte: "Wow, jag GÖR det!".

Hett, mysigt, trevligt. Första kvällen.

5. Vad gör du när du

Nja, inget särskilt. Men jag duschar alltid innan han kommer hem i fall det kanske blir nåt. Om jag är sugen lägger jag mig naken i stället för med nattlinnet. När vi ligger sked trycker jag mig lite extra för att signalera.

Inte alls. Vi tycker inte om sånt alls. Jag har sju likadana par bekväma trosor. I sängen är jag ju ändå naken. Han gillar mig naken helt enkelt!

Jag har kollat i butiker men inte hittat nåt av intresse.

Vid mer sexuella situationer blir det nog k*k och f***a. Men till vardags är det snarare snopp och muff eller liknande.

Nu låter det som att vi är totalt oerotiska men så är det inte alltså. Självklart är vi lika sexuella som alla andra men jag har vissa problem, som sagt.

• Bröllopstokiig

1. Hur ofta har du sex?

1-4ggr/vecka

kväll/natt

dåligt, "i misstag" typ, alldeles för ung!

bra, efter att vi hade varit tillsammans 1 år. blir bara bättre...

5. Vad gör du när du

sexiga undekläder, ligga naken under täcket, ta initiativet själv (det får han oftast stå för...)

Han uppskattar att jag har det, och pratar mkt om "hur sexiga underkläder jag har"... så jag tror att det är ganska viktigt.

nej

mus osv. resten e hemligt!

• Virginia

1. Hur ofta har du sex?

Ungefar 1-2 ggr i veckan, oftast helg.

Morgon

Oromanstiskt!

Gulligt och ganska fumligt. Vi har det otroligt mycket battre nu, tack och lov! Men jag ler nar jag tanker pa det, det var fint i allafall.

5. Vad gör du när du

Hmm, typ forfor honom...na, alllvarligt talat, han verkar gilla allt jag gor. Jag gor inget speciellt.

Inte viktigt alls. Jag kan ha pa mig vad som helst, han gar igang anda. Men jag har funderat pa att skaffa nagor lite speciellt, han skulle uppskatta det. Svart spets, och tunna lite genomskinliga tyger skulle han gilla.

Nej.

Vi pratar inte dirty. Jag tror min partner skulle blir nervos av det. Inga speciella ord heller.

• Meddelande borttaget
  • Bridezilla K

1. Hur ofta har du sex?
    Varje dag, oftast.

Kväll.

Den var väl bra. Ångrar bara att det var med exet...

Helt underbar!! Det var första gången för honom på väldigt väldigt länge, och han bara kom och kom och kom... :D

5. Vad gör du när du
    Sexiga underkläder och nyrakade ben

Kul, men inte überjätteviktigt. Använer det när vi vill "spice it up". Gärna string och snygga push-up i spets eller satin.

Yep.

K*k och (s e x)påle för hans, f*tta för mig. Pratar gärna dirty under s e xet.

Svar på tråden dags för sex-ig enkät!