• Pokergirl

Bilder- brud i rött

Då var man gift, kan fortfarande inte skriva mitt nya efternamn men det kanske kommer... :)
    Håller på att lägga in lite text och bilder på min blogg, fler bilder kommer så snart jag haft möjlighet att kolla med min man om det är ok att visa honom på nätet.

pokergirl.sprayblog.se

• Svar på tråden Bilder- brud i rött
  • Pokergirl

Ännu en gång, tack för allt beröm, kul att höra!

• Kirk

Grattis!

Ni var verkligen jättefina, vad kul med en "udda" färg på klänningen! (Som f.ö. var väldigt snygg också)
    inget fel på vita brudklänningar, men variation förnöjer helt klart!
    Läckert!!!

• Kirk

ähm, det skulle alltså inte vara en flirtis-smiley där... men när den ändå kom med så får den väl sitta då :D

• Åre bruden 07

Grattis, vad fina ni är!

• MiNik

Jättefina bilder Pokergirl,
    tyckte det var fint av dig att åka till din pappas grav och lägga ner din bukett.
    Jag hade velat göra det samma men det är 35 mil till min pappas grav.
    Lycka till nu Fru Pokergirl

• Valli

Intressant. Din klänning är ju nästan exakt vad jag letar efter. Är den köpt? Hemmasydd?

• Pokergirl

Valli
    Den är köpt. Hittade den bland balklänningarna i en "tantinfluerad" affär i stan.

• Pokergirl

Valli:
    Den var riktigt billig, knappt 3000:-

• linchen

Vilken underbar klänning!

• Anna25

Pokergirl...Vilken underbar färg! Vad heter rosor i denna färg? Vinröda?

• Pokergirl

Anna25
    Bra fråga, jag hade med mig en färgutskrift från nätet. I beskrivningen stod det: swarswaldercalor ( svarta) samt black baccararosor och grönt

• bride no1

Jätte vacker klänning!! Häftigt med vinrött tycker jag!! Mi9n tärna skulle bära den färgen men vi hittade ingen klänning i just den färgen så hon går i en mera röd klänning!! Men det får gå iaf! Lite sent att leta klänning nu då bröllopet är på Lördag!!

Grattis till att nu vara Fru & Man!!

Svar på tråden Bilder- brud i rött