• Becca grodan

Hjälp med paypal betalning

hej!
    jag skulle behöva lite hjälp!
    har köpt en klänning på ebay och nu skapat ett konto på paypal, hur får jag in pengar från mitt bankkonto där? kan man fixa det via sin visa funktion? tyckte mig hitta nått om en överföring från sitt bankkonto men att det tog typ 3-4 dagar, kan det inte gå fortare? vill gärna betala klänningen så fort som möjligt!? mycket tacksam för hjälp!

• Svar på tråden Hjälp med paypal betalning
  • GBG Brud

Hej! Har du konfirmerat din adress och lagt till ett bank konto eller kreditkort på kontot? i sådnana fall så är det bara att betala så dras det nästan direkt. Och de allra fleska säljare skeppar bara saker till en konfirmerad adress. Och om du inte lagt till ett konto så kan du göra det och när du gjort det skall du hålla uppsikt över ditt konto och se vilka små summor som dras från paypal och sedan skriva in dem. Först då är ditt paypal konto konfirmerat och först då kan du göra din överföring. De drar nämligen 2 små summor från ditt konto, typ 3,4 kr för att vara säker på att du lägger till ditt egna konto. Hoppas att detta var till en liten hjälp.

• GBG Brud

Om du lägger till ett konto eller kredit kort och gör en överföring så går det på direkten nästan.

• Becca grodan

hmm nej jag hade nog inte konfirmerat min adress o sånt.. nu när jag gör det ska man skriva in 4 siffror, expanded use number.. jag förstår inte riktigt vart jag ska hitta det :/

• annki72

de 4 siffrorna är väl de som står på baksidan av kortet , har jag för mej.

• Becca grodan

näe det är tyvärr itne det :/ man ska se dem på nått kontoutdrag på nått vis men jag är för osmart för att haja vart tydligen :/

• annki72

Nähä då har jag ingen aning tyvärr.
    jag har handlat endel på ebay och betalat via paypal men har inte fyllt i några sådana siffror.

Svar på tråden Hjälp med paypal betalning