• jmc

Bantarsoppa

Är det någon som har provat den sk. bantarsoppan? Jag ska på fest nästa lördag och skulle vilja gå ned snabbt i vikt. Tacksam för alla tips!

• Svar på tråden Bantarsoppa
  • Eminea

Drick färdiga Naturdiet fram till dagen innan. Ät då lite försiktigt som ex vis ett ägg till frukost, en sallad med tex räkor till lunch och sen en Naturdiet och en fruktsallad till middag. Jag gick ner 4,5 kg så för ett år sedan.

Alltid ett alternativ :)

• Ellte

Och drick sedan för ALLT i världen ingen alkohol och ät inget fett på festen...när man inte ätit normalt på så länge reagerar kroppen INTE som vanligt ;)

• Aterra

Även om du vill vara snygg på festen kommer du gå upp allt samt lite till efteråt. är det värt det? Med den typen av dieter sänker du din förbränning vilket bäddar för lagring efter festen då du börjar äta normalt igen. Skulle jag vara dig skulle jag hellre satsa på underkläder som håller in istället. Lite dyrare i inköp men du slipper extra kilon efteråt istället.

• Eminea

Ellte: Självklart ska man ta det lugnt med den biten, men eftersom jag åt dagen innan och samma dag, var det ganska lugnt. Men det är bättre än bantarsoppan iaf, då kalori intaget är i stort sett noll. Med Naturdiet är du uppe i nästan 1000 om dagen iaf.

En kompis åt bantarsoppan och svimmade nästan.

• vixen not a tramp

Näringsmässigt måste ju naturdiet vara bättre oxå, skippa soppan!

Svar på tråden Bantarsoppa