• Lina & Gustav

Hur många points i en kebabrulle?

Undrar om vi ska lyxa med det ikväll. Är det någon som har en aning om hur mycket poäng det kan vara i en kebabrulle?

• Svar på tråden Hur många points i en kebabrulle?
  • bröllops häxan

Det beror på hur stor den är..*l*

• Lina & Gustav

svårt att säga, jag vet inte. normal storlek?

• bröllops häxan

en kanel bulle på 100g är 6 p (dagfords). men findus på 35g ligger på 2,5p....
    Hjälpte det?

• Engäst

Strunt i det!Ät din kebabrulle och ta en lång prommenad i höstkylan i morgon istället!

• Engäst

C.T.....

Det där var roligt!Kebabrulle...kanelbulle...Stor skillnad

• Theobaldina

En kebabrulle brukar man räkna 15 poäng för. Så det är ju långt ifrån det värsta man kan äta.

• Amy1

stor kebabrulle = 15 eller 17 points, kommer ej ihåg vilket!

• sweet saint
    ..
    Jag läste också kanelbulle först!!

Tror att det är ca 13-14 points i en stor kebab.
    Men du kan ju styra upp det lite genom att be om att få såsen vid sidan om i en burk
    Sen kan du be om att få lite mindre kött än vanligt, då minskar du ju också points, men förlorar egentligen inte såååå mycket smak.
  • bröllops häxan

*ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahh* *asg* as kul jag tror jag dör....*s*
    sorry....*l*

• sweet saint

Håller med ENgäst!
    Ta en rejäl tur motion imorgon och dan därpå så kvittar du ju pointsen!!!

• Lina & Gustav

Ni har så rätt, nu har vi beställt våra rullar. Jag bytte mot räkor - som är mycket mindre points. Jag bad även om såsen på sidan Ni är mitt härliga samvete! Mums, nu blir det Fredags mys med kebabrulle och filmen Sahara, hoppas den är bra.

• Engäst

Ja...jag har skrattat gott åt kanelbullen en stund nu.Antingen är jag trött eller också har jag fruktansvärt dålig humor,men roligt var det =)

Svar på tråden Hur många points i en kebabrulle?