Nu har vi fixat lite med hemsidan
Nu har vi uppdaterat bröllopshemsidan med bl a fotografens bilder. De andra flikarna kommer också att funka så småningom, men är ni nyfikna får ni gärna kika redan nu!
/ loppran, augustibrud
Nu har vi uppdaterat bröllopshemsidan med bl a fotografens bilder. De andra flikarna kommer också att funka så småningom, men är ni nyfikna får ni gärna kika redan nu!
/ loppran, augustibrud
loppran: Supersnygg hemsida!!!
Har du fler bilder på er fina dukning?
Oj, har ni fixat den själv!? Har ni betalat för den? Och hur gjorde ni? JÄTTEFINT! Väldigt impad! Kul med citaten!Och grattis, ni var jättevackra/-stiliga!
Sommaren 2006
Tack! Mja, jag har nog fler bilder på dukningen men inga som ligger ute än... ska tänka på att ta med några sådana när vi lägger ut festbilderna. Någon särskild detalj du är nyfiken på?
Moulin
Tack så mycket! Vi har gjort sajten själva, maken och jag (haha, det där "maken" känns kul att skriva) i Dreamweaver. Jag står för design & idé och han knackar kod, i stora drag!
loppran: Vi tänker oxå ha Gerbera i höga smala vaser.
Vi hade dock funderat på att ha ganska många vaser, men när jag såg er dukning med bara 1 vas/bord blev jag nyfiken på att se fler bilder av hur det såg ut.
Fattar du vad jag menar eller blev det bara snurrigt?
Jag skulle alltså vilja se en bild på borden ifrån sidan, ej framifrån... för att förtydliga mig lite.
Du får gärna maila: sommaren2006@telia.com
Sommaren 2006
Jag förstår precis vad du menar... och vi hade från början tänkt att ha låga skålar med flytande avklippta gerberor, men sedan blev det tidsnöd och vi lånade snabbt ihop lite vaser till de stackars blommorna och fyllde ut bordsdukningen med värmeljus i sjöstensskålar samt glaspärlor på tråd.
Det mesta blir fint i en bröllopsdukning om det bara är helt genomfört tycker jag.
loppran: Tack så jättemycket för kortet!
Undrar nu bara om ni hade 1 eller 2 st vaser/tunga?
Jättefin hemsida! Och vilka snygga kort fotografen tog!!
är lite nyfiken av mig och var inne och tittade på dina kort loppran , de var jätte fina !!!
Verkligen fina kort. Fotografens var otroligt läckra, precis lagom mycket av allt i bilderna.
Sommaren2006
Jag tror faktiskt bara att det blev en enda vas/tunga, och så två på honnörsbordet + brudbuketten.
halstabletten
Tack! Ja, han är duktig, Maths. Roligt att de blev så bra!
September06
Tack! Det är bara kul om ni är nyfikna.
Beachy
Det tycker jag med! Proffsigheten märks bl a i bildkompositionen. Jag gillar det svartvita där sonen dricker cider framför osss t ex, de andra festgästerna hade bara med huvudet på pojken typ.
loppran, tackar sa massa. men nej kommer inte knycka ratt av, har vara egna ideer med. men aah den vart verkligen jattefin!
Jättefin sajt och jättefina kort som fotografen tog! Är han en kompis eller en "proffs"-fotograf? Vart man man få tag i honom? *blink blink*
Kardemumman
Hej hej och tack!
Maths som tagit bilderna kan du nå genom hemsidan www.husander.se, där finns mailadress. Han är hobbyfotograf men väldigt duktig!