• Bubblan_73

    Dagmatte till taxen Walle i Norrköping sökes!!!

    Fel forum, jag vet, men det finns så många konstiga trådar om allting här så jag provar!!

    Walle är en tax på 4½ år. Han är en riktig kelgris och älskar promenader och äventyr.

    Då jag skiftarbetar behöver vi någon som kan ta hand om Walle ibland. Tiderna gäller främst 05-14, men även andra tider kan förekomma. Dessa tider inträffar inte så ofta, kanske 3-4 st med 3 veckors mellanrum. (så får du ett hum om hur ofta/sällan Walle är hos dig)

    Din ålder, etnisk bakgrund, kön har ingen betydelse. Du får gärna ha hund, men det är inget måste. Ett stort plus om du bor i Marby, Ektorp, Skarphagen, Klockaretorpet, Vilbergen eller Smedby.

    Maila mig på
    cecilia_remnas@privat.utfors.se

    kram Cecilia

  • Svar på tråden Dagmatte till taxen Walle i Norrköping sökes!!!
  • Lindha

    Hade vi bott i Norrköping så hade vi GÄRNA passat Walle! Men tyvärr så bor vi i Göteborg. Hoppas du hittar någon seriös person som vill hjälpa till!

  • Bubblan_73

    Tack ändå. Gulligt av dig att kika in iallafall.

    kram

  • Lindha

    Vi är sugna på att skaffa en hund till så det hade ju varit perfekt att få "öva" lite.
    Ett tips är att prova lägga ut en tråd på Familjeliv. Där finns ju många mammor (och pappor) som är hemma hela dagarna.

  • Lindha

    Bara nyfiken på hur det har gått... Har Walle fått någon "dagkompis"?

  • mar1lyn

    Ja precis, om du fortfarande söker nån, så kan jag hjälpa till.

    Hör av dig isf!

  • Marcus

    Hej såg din annons på dagmatte undrar om du behöver hjälp fortfarande / Marcus

    Och jag bor i lindö ingen fara för mig att komma till hund om du undra det ????

  • Plättis

    Tråden är från 2005, så jag tror inte att TS behöver någon hjälp med sin hund. Oavsett vilket är hon inte längre kvar på forumet.


    Per aspera ad astra, ad infinitum.
Svar på tråden Dagmatte till taxen Walle i Norrköping sökes!!!