• Kicki R

Bilder Kicki R:s bröllop

Äntligen är hemsidan klar med alla bilderna från bröllopet. Gå gärna in och kika.
    Det är ganska många bilder så för er som sitter med modem kan det ta lite tid.

web.telia.com/~u48003985/

• Svar på tråden Bilder Kicki R:s bröllop
  • oslo brud 6/5/6

jättefin sida....och fina bilder! Grattis och lycka till i framtiden!

Kram Maria

• Ofelily

GRATTIS!

Ni var jättefina!!

Lycka till i framtiden!

• Snärtan

Såg att Linda på Hairtouch fixade ditt hår. Vad har du för erfarenhet ifrån det?
    Vilket brudpaket köpte du?

• Sarita 2006

Kicki R:

Vilka härliga bilder! Ni var sååå fina!

Måste bara fråga: är din klänning en Nixa 292?
    Det är den modellen som jag har valt till mitt bröllop i augusti, och din klänning såg precis ut som den. Om det nu är det så kan jag bara säga att dina bilder gjorde mig ännu mer lycklig över mitt val av klänning! Modellen är verkigen så vacker och klassisk! Vad kul det var att få se den på en riktig brud och inte bara på Nixas hemsida (som jag tycker är lite tråkig...). Som sagt, du var fantastikt fin och klänningen satt som gjuten på dig!

STORT grattis till er båda!

• Pysen

Vilka fantastiska bilder från Kreta! Är du fotograf??
    Grattis till giftermålet!

• Kicki R

Tack!!

Snärtan
    Jag var väldigt nöjd med Linda som brudfrisör. Hon är trevlig och väldigt proffsig. Det enda var att det blev lite tidsnöd på slutet så vi kom lite för sent till fotografen men det löste sig ändå. Jag köpte det mellersta brudpaketet där det ingick frisyr, sminkning och konsultation men inte provsminkning. Jag hade dessutom med mig min tärna som en manlig frisör (kommer inte ihåg hans namn) fixade frisyren på. Den blev också superbra. Jag kan verkligen rekommendera Hairtouch.

Sarita 2006
    Det var Nixa 292 jag hade köpt. Jag är supernöjd och kände med en gång när jag fick på mig klänningen i affären att det här var "min" brudklänning. Mamma hjälpte mig att fixa till den så att den satt perfekt. Har du köpte eller hyrt din klänning? Jag köpte min eftersom det bara var 600 kr dyrare än att hyra den. Inte direkt något svårt val.

Pysen
    Tack för berömmet. Jag är inte fotograf men försöker vara noga med hur motivet ser ut i kameran innan jag tar kortet. Det är ganska lätt att få bra bilder också när man har så fantastiska vyer att fotografera som vi hade på Kreta.

• Sarita 2006

Kicki R:

Jag hyr min Nixa-klänning i en brudaffär i Örebro, där jag o min m2b ska gifta oss i augusti. I den affären är prisskillnaden lite större, jag betalar 3900 kr för att hyra klänningen och då står affären för kemtvätt, underkjol och alla ändringar av klänningen (den behövs läggas upp lite). Att köpa klänningen hade kostat 5500 kr och då hade man fått fixa den själv. Så jag tyckte att hyra var ett bra alternativ...

Var köpte du din klänning? Vilket pris gav du? Du behöver inte säga om du inte vill, men jag är lite nyfiken på jämförelsen...

Ha det gott!

• Kicki R

Sarita 2006

Jag köpte min klänning på Singoalla i Växjö. Jag betalade 4200 kr för den och eftersom att jag visste att mamma var duktig på att sy tyckte jag inte att ändrinarna var några problem. Dessutom är det väldigt roligt att ha kvar klänningen. Jag hade ingen underkjol eftersom det fanns så många lager tyg. Det är jag i nuläget glad över eftersom vi hade närmare 30 grader varmt när vi gifte oss.

• bride no1

Grattis!! Jättifina bilder från ert vackra bröllop!!

Svar på tråden Bilder Kicki R:s bröllop