• Påsken

se kort från vårt bröllop!

Hej!!

Jag är nu gift och allt är så bra! Bröllopsdagen var en sagodag utan dess like! Hade aldrig trott att det skulle gå så bra. Ingenting gick fel... och jag som var så nervös innan. Helt onödigt!
    Vigseln var jättefin med mycket musik av högsta klass! Titta gärna in på denna sida... där finns kort som fotografen har tagit:

bildproffsen.se/14871-0509/

Vi kan också titta in på vår egna hemsida. Det finns inte så mycket kort där... men ändå!

medlem.spray.se/bergby

• Svar på tråden se kort från vårt bröllop!
  • Gerda

Ni är jätte vackra! Tack för att du visar... och får mig att sukta mer!

• Påsken

Tack! Det är roligt att visa :)

• alo

Först och främst,Grattis!!!
    och jag vill absolut inte vara någon glädjedödare, men blev ni verkligen nöjda med dessa foton som fotografen tagit?
    Det ser ut att vara en grå "hinna" över alla bilder och man kan knappt urskilja ansiktsdragen på vissa foton.
    Om bilderna ser ut så här i verkligheten så tycker jag nästan att ni borde reklamera korten!

• anna_80

Grattis! Ni var jättefina, gillar verkligen blommorna och du var jättesöt i din krona!

• Annaonicke

Grattis ni var jättefina
    vad hade ni för kul musik?

• Tissa

Grattis på er! Jätte fina va ni Åh vi gifter oss på lördag! wiie

**Önskar er lycka till i framtiden**

Kram

• Jenca

Vad mycket fina kort - grattis!

• Påsken

Vi har varit hos fotografen och tittat... och där är det ingen grå hinna över. På korten på internet har ju fotografen lagt över ett nummer för att man inte ska skriva ut dem hemma. Korten hos fotografen var jättefina.

Musiken vi hade valt var
    -Va det är bra att jag har dig (från Nils Karsson pyssling. Min 9-åriga bror sjöng den fint!
    -Ett liv för mig. Bestman sjöng den... så att alla grät... han är artist... och sjunger urbra!
    Sen hade vi också fiolmusik och 3 fina psalmer.

• alo

Ja, jag tänke då inte närmast på numret utan bildkvalitén i övrigt, men många fotografer som fotar analogt har nog lite dålig koll på att publicera på nätet så att det ser bra ut, men om bilderna såg bra ut hos fotografen så är jag jätteglad för eran skull.
    Än en gång, grattis!!

• Min-Ah

Hejsan på er!

Stort Grattis!
    Ni är jättefina på bilderna!

Och vilken underbart vacker krona du hade!

• Påsken

Kronan är lånad från den kyrkan där vi vigdes! Den är jättefin. Var fullt med fina stenar i och i botten var det ingraverat vem som skänkte den till kyrkan nån gång på 30-talet. Halsbandet är släkthalsband som alla brudar har på sig... jättegammalt... tror att det är från 1700-talet.

Svar på tråden se kort från vårt bröllop!