• vioola

Kosmetisk kirurgi AB Falköping

Hejsan

Finns det någon som gjort en bröstförstoring i Falköping hos dr Ivan Letterfors?

Jag undrar även ifall ni vet om man får välja att lägga snittet i armhålan eller ifall de bara lägger det under bröstet där? Finns det gelehallon eller bara trögflytande silikon?

Hoppas någon har svar!

Kramar

• Svar på tråden Kosmetisk kirurgi AB Falköping
  • Sara23

Anneli23

Ja då, jag frågade en massa saker och hon sa att de skulle fixa det ;) Så det låter ju lovande! De är jätte trevliga. Japp, nu är det bara 17 dagar kvar tills jag "får" mina boobs :P
    När ska du göra din op.?

Kram

• Anneli23

Sara23

Ojdå, är du nervös? :)
    Jag ska inte göra mina förrän i januari, har bokat operationstid den 18:e. Jag tycker att det känns jättetryggt att man får komma dit dagen före och sova över, och sedan stanna en natt efter operationen. Det verkar inte vara många kliniker som erbjuder det.

En sak funderar jag på, när jag var på konsultationen så visade sköterskan upp det inlägg som hon sade att de använder sig av, och det var helt slätt. Jag läste nyss på en sida att man helst ska använda sig av "knottriga" inlägg pga. risken för kapselbildning är större om man har släta inlägg.
    Har du hört om de använder sig av knottriga inlägg också?

Kramar /Anneli

• Sara23

Anneli23

Ja nu börjar jag bli nervös :D

Jag tyckte att det var lite knottrig yta på siliconinlägget, men det kanske det inte var!?

Kramar

• Anneli23

Sara23

Ja, jag vet inte riktigt vad de menar med knottrig yta - men isåfall måste det ha varit minimala knottror. De kanske ska vara väldigt små (knappt kännbara)?

Kramar /Anneli

• Sara23

Anneli23

Ingen aning faktiskt...skratt...men men...nu blir det dessa inlägg, känns mycket bra iaf :)

Kramisar

• Cattis28

Jag op mig där för drygt ett år sedan. Kirurg var dr Ivan Letterfors. Mycket bra resultat och väldigt bra bemötande där. Sköterskorna är supertrevliga.
    Jag hade a-kupa inna och nu har jag full c-kupa. Lade in 410cc silikon. Snitt under bröstet.
    Ont första veckan. Sedan trappar det av. Man klarar sig fint efteråt bara man inte spelar "allan" och tar sina smärtstillande. Det är onödigt att ha ont när man kan dämpa det lite. Man spänner sig bara onödigt då!!

Ett tips: Rör på armarna så gott det går så fort ni bara orkar efter op. Jag låg på uppvaket o gympade armarna lite. Minskar svullnader avsevärt.

• Anneli23

Cattis28

Vad roligt att höra att du har opererat sig där! :)
    Jag har inte fått kontakt med någon annan som har gjort det, så därför känns det extra kul. :)
    Det verkar ju vara en bra klinik, tyckte du att allt fungerade bra eller var det något som var mindre bra?

Kramar/Anneli

• Sara23

Cattis28

Ååå vad glad jag blir att det finns ngn som op. sig hos KKAB. Jag åker dit om 13dagar *whii, nervöst*. Vad har du för längd och vikt, jag är 165lång och väger ca 61kg och ska lägga in 425-475cc, tror du att det blir stort? Hur mådde du dagen efter op.? Jag ska nämligen sätta mig på tåget då och åka ca 100mil :S Berätta så mycket du kan tänka dig att jag vill veta, OM du orkar ;) Tacksam för svar. Kramar från en nervös Sara

• Cattis28

Hej! Jag är 163 cm lång och väger 52 kg. Dom rådde mig till 375cc eller 410cc och då valde vi tillsammans att ta det största då man annars lätt ångrar sig.
    Som sagt - det gör ont och man är groggy efter op. Men man sover ju kvar en natt och kan bara ligga o kolla på video eller sitta o snacka med andra tjejer i fikarummet. Det är supertrevligt där!! Inget att vara orolig eller rädd för.
    Maila mig gärna så ska ni få länken till mina före/efterbilder inne på qvinna.info. För ni har väl tittat där inne??? Det finns ju hur mkt som helst att titta på...

cattisfredriksson@hotmail.com

• Sara23

Cattis28

Nu har jag både mailat dig och addat dig på MSN :D Blir såå glad att du finns just nu, har en del frågor nu när det börjar närma sig ! Kram

• Cattis28

Som sagt: Det är bara att maila om ni har frågor...

Svar på tråden Kosmetisk kirurgi AB Falköping