• fashiongirl

Sökes: brud med långt blont hår, vit klänning, slöja, ljusrosa bukett

spaces.msn.com/members/missiepink/

Här i Missypinks space så har hon en väldigt vacker bild på en brud. Under frisyrer, 4:e bilden.

Någon som känner igen sig i denna person eller någon som har bilder. Har för mig att hon hängde här man jag kan inte hitta några fler bilder med henne.

• Svar på tråden Sökes: brud med långt blont hår, vit klänning, slöja, ljusrosa bukett
  • mattesbrud06

Frisyrbilderna du söker såg jag på Emma Nors hemsida,hittade dem under före/efter bilder+hårbilder,hon har gjort dessa 2 håruppsättningar du söker.

Kolla med henne hon bör veta allt om hur håret gjordes så du får mer info.

www.emmanors.se

Lycka till!

• fashiongirl

menar du verkligen den jag söker, söker iaf bara en uppsättning

• mattesbrud06

Girly-girly:

Jag menade de frisyrer du funderande över på din sida, dessa fanns på emmas sida.

Inte den tjejen med klänningen och frisyren du just söker efter.

Förlåt...

• Saferide

Girly-girl: Det finns ju en länk till "isprinsessans" egen sida och där finns hennes kontaktuppgifter. Har du frågat henne om hon vet vem som är på bilden?

www.brudparetdalen.se

• fashiongirl

hittade bilden på is-prinsessans space och hon visste inte vart hon hittat den.

• mattesbrud06

Hittade tjejen du efterlyser med blont hår, vit klänning och rosa-vit rosbukett på en hårsida från Västervik.

Titta in på deras hemsida www.chrisma.net under bilderna från bröllopsmässan 2005 och skrolla ner till "Här kommer några av brudarna vi gjord förra året" där finns hon med på 2 olika bilder!

Hoppas dom kan hjälpa dig med info kring det du söker.
    Lycka till!

• Snö brud

Jag fick fram att dom hette Martin och Monica genom att kolla egenskaperna på bilden.

kanske kan vara till hjälp.

• fashiongirl

Då kanske hon inte har varit här, kanske är där is-prinsessan hittat bilden. Tack så mkt, 2 bilder är bättre än en.

Kan verkligen inte bestämma mig om jag ska ha så eller helt uppsatt, svårt!!!!

Svar på tråden Sökes: brud med långt blont hår, vit klänning, slöja, ljusrosa bukett