• HHJ

Vart tar mina favoriter vägen?

Jag har sparat flera inlägg i mina favoriter för att kunna ta fram och läsa om tips, se bilder och liknande senare. Nu har de börjat försvinna! Var tar de vägen? Nu är ju flera bra trådar jag sparat borta, någon som vet?

• Svar på tråden Vart tar mina favoriter vägen?
  • Birgittabruden

Förmodligen trådar som inte finns längre, tror att alla trådar tas bort efter 3 månader.

• Senvinterbrud-06

Tror att det kan vara så att de stängs av efter 3 månader? Men man borde väl kunna ha kvar dem i favoriter?

• HHJ

Ja precis, vet att de stängs för svar när de är tre månader gamla, men att de tas bort från favoriter? Ingen annan som märkt detta?

• Victory

Det kan bli flera sidor i favoriterna. Jag tror det syns längst ner hur många sidor det är, ungefär som i forumet.

• HHJ

Ja jag har haft två sidor innan, men nu är det bara en. Upptäckte det för en vecka sen kanske, då hade jag 16 st, nu idag har jag 13 favoriter.

• Pysen

För mig är det tvärtom. Favoriter jag sparar sparas men där ligger också ALLA trådar som jag öht har svarat på någon gång... Det är inte så bra, för en del trådar vill man ju inte ha kvar som favoriter.

• Victory

Pysen: du kan ta bort de trådar du inte vill ha kvar längre genom att klicka på det lilla blå krysset.

• Cybermamman

Den äldsta jag har är från 05-08-22, fem sidor... vi får väl försöka forska fram vad som händer genom att jämföra våra favoriter

• HHJ

Min äldsta jag har nu är från 05-07-27.

• Cybermamman

Kanske det gäller max fem sidor och/eller tre månader eller nåt sånt.

• Kookie

Jag har samma problem. Hade sparat en hel massa favoriter till trådar med flera sidor fyllda av bra länkar och tips. Nu är de borta... Riktigt dåligt tycker jag. En sak är att de stängs för nya inlägg (även fast det också är rätt korkat), men att ta bort dem är inte så lite dumt.

Hoppas att de ändrar på det, så att man kan ha favoriter kvar hur länge som helst.

• HHJ

Skönt att höra att det är någon mer som har upptäckt detta! Jag tycker också det är skitdåligt! Man planerar ju ett bröllop länge och jag har gjort så att om jag har hittat en tråd som jag tyckt om har jag sparat den. Vissa trådar behöver man ju inte förrän det närmar sig bröllopet och det är väldigt tråkigt att de trådarna nu är borta!

• HHJ

Om det nu är så att de tas bort kanske det kan vara läge att INFORMERA om det på forumet? Spara gärna era favoriter, men var medveten om att de tas bort efter si och så lång tid.

• Cybermamman

Ett tips! Gör en mapp på din egen dator i Mina Favoriter där du sparar just de trådar du vill ha kvar. Då kan du spara så många du vill så länge du vill men du kommer ju bara åt dem från din egen dator ... bättre än inget

• agnelia

Hoppsan! Jag hade 4,5 sidor för några dagaar sedan -nu är det bara två kvar!
    Och från augusti i år och framåt...

• Kookie

Cybermamma,

VARFÖR har jag inte tänkt på det?!?!?!?! Det var ju en alldeles lysande idé!!

Tycker dock fortfarande att BT borde kunna ändra på det här..

• Magga

Jag har frågat Patrik: De försvinner när man inte har öppnat dem på tre månader. Så kika ibland på era gamla favoriter om ni vill ha dem kvar!

Svar på tråden Vart tar mina favoriter vägen?