Några fler Aprilbrudar?
Vilka ska stå brud i April 2006?
Roligt att ytbyta idéer och tankar
Miimic - längtar
Vilka ska stå brud i April 2006?
Roligt att ytbyta idéer och tankar
Miimic - längtar
Hoppas det finns någon mer :)
Jag ska gifta mig i april!!!!
Bara ett halvår kvar! Känns härligt!!
Åh...va skoj! Har ni planerat mycket?
Det har inte vi gjort...svårt o veta vart man ska börja!
Ja du.. vi har väll planerat lite!
*Bokat kyrka
*kollat upp bussar limosine,
*bokat festlokalen,
*kollat upp priser på tårtan,
*bokat maten,
*bokat frisör,
*kollat på ringar
*kollat vart jag ska köpa klänningen och när,
*kollat upp tärnornas klänningar
Ja, det är ju en del kvar....
Ni då?? Hur långt har ni kommit??
Vilket datum ska ni gifta er???
Kram!
Oki!
Va skönt att ha bokat så mycket.
Jag har mest kollat runt lite hur jag vill ha det o sånt. Men vi har inte bestämt datum ...bara månaden :)
Sitter o försöker hitta en bra festlokal nu!
Vart bor du???
Jo, det känns rätt skönt att ha en del gjort!
Jo, det är svårt att hitta det "rätta" datumet...
Vi ska gifta oss den 29:de... jag lääängtar!
Snart ska vi iväg och kolla på papper till inbjudningarna, menyerna osv...
Så vi kan skicka iväg inbjudningarna.... vi har ju släkt en bit ifrån då kan det vara bra att dom får inbjudan i tid så dom kan planera!!
Hur går det med festlokalerna?? Hittat nått????
Jag bor i Kista!
Jag tror vi snart kommer igång med all planering men det känns som det är långt kvar fast det inte är det.
Har inte hittat nån lokal än. Allt är så dyrt!
Vart ska ni ha festen?
Vi kommer att ha festen i en Bygdegård som ligger ca 2 mil från kyrkan.
Så det kommer att gå bussar från kyrkan till bygdegården å efter festen så går det bussar till 2 olika orter här i närheten....
Bara för at tså många som möjligt ska kunna ta vin till maten å kunna stå och hänga i baren
Jo, det är väldigt dyrt med bröllop...
får man fråga hur stor eran budget är?
Ska ni ha stort bröllop???
Oki!
Vi ska ha ett ganska stort bröllop.
Inbjudna gäster blir nog 120-150 st men sen räknar vi med att alla inte kan komma.
Budgeten blir det som våra föräldrar betalar. De har lovat att stå för de mesta. Vi pluggar så har inte så mycket sparat
Hej!
Får jag va med på den här tråden fast jag inte bor i Stockholm? Är Stockholmare från början dessutom...
I går bestämde vi att vi ska gifta oss i April istället för oktober 2006, av flera anledningar! Så... hick.. jag blev plötsligt lite stressad men det kommer nog fixa sig..
Vi har i alla fall bokat både kyrka och festställe (vi bytte från oktober till april bara) och i morn tänkte jag boka frisör och prata med tårtleverantör!
Hoppas vi hörs! Finns det nån annan apriltråd? vet ni det?
Vad roligt!
Jag bor i stockholm men det kanske blir så att vi har bröllopet i Örebro trakten iaf för våra familjer bor där. det blir också lite billigare!
Har nog hittat en bra lokal o kyrka nu :)
Hallå!
jag startade en till apriltråd. Där är vi några stycken som hänger, välkomnmen dit med, oj måste springa hörs snart
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1318535.html
Jag gifter mig också i April....
Känner mig lite panik slagen för det är inte så långt kvar...
Gifter mig 15 april och det känns faktiskt som om läget är under kontroll... Var lite rädd för att jag skulle få gifta mig i jeans för jag kunde inte hitta någon klänning, men nu är det problemet oxå löst... Bara luta sig tillbaka och njuta... eller.....??
Var hittade du din klänning??+
I en liten butik i Göteborg... Den är väldigt enkel men den kändes verkligen så RÄTT... Skulle egentligen kollat klänningar i Sthlm nästa helg men nu behöver jag inte springa runt hela stan utan kan bara sitta och njuta på ett café... Hääääärligt....
Vad skönt....
Jag hade också panik, men nu har jag hittat min drömklänning...Ska sy den inte själv......
HEJ!
Ska också gifta mig i april! Tycker att tiden går såå långsamt fram bara...
Har bokat kyrka, lokal o köpt klänning och bestämt vilken ring som ska beställas.
Ska också gifta mig i april. Har inte köpt klänning än. Har någon slags vanföreställning om att hinna bli smal och vältränad innan jag köper den :)