Naturdiet
Nån som testat att byta ut en måltid om dagen mot "Naturdiet"? Hur mådde ni? Gav det resultat?
Tacksam för svar och råd
Nån som testat att byta ut en måltid om dagen mot "Naturdiet"? Hur mådde ni? Gav det resultat?
Tacksam för svar och råd
Puffar för denna tråd!
Jag smakade två produkter förra veckan och de var rätt goda faktiskt, därför vill också jag veta ifall nån har erfarenheter av dem? Berätta!
hejsan jag dricker choklad just nu tycker den är god
Jag byter ut ett mål då och då, inte varje dag. Tycker man blir mätt på Naturdiet, så det funkar bra. Vill man ha lite tuggmotstånd kan man ju ta en frukt samtidigt. Tycker dock att pulvret smakar vidrigt, det är bara de färdigblandade som är goda, min favorit är caffe latte, men även choklad och jordgubb är OK.
Lycka till!
Måste rekomendera Nutrilette Bars. Super goda. Allra helst choklad och jordnöt.
Perfekt måltidsersättare!
hur mkt kan man räkna med att man går ned om man bara byter ut en måltid varje dag???
jag vill gå ner 5 kg
Jag läste förut att om man byter ut lunchen varje dag så går man ner ett kilo i veckan!
Jag måt för övrigt helt okej när jag äter måltidsersättare.
Ofta så byter jag ut 2 mål. Men det händer att jag byter ut 3 mål också, (om jag har brådis :) )
Första och andra dagen är alltid värst. Då känner jag mig ofta hungrig och lite trött.
Men sen brukar det gå galant :)
Alltså... Hur mycket du går ner har bara att göra med hur många kalorier du äter i förhållande till hur många du gör av med. Alltså...om du byter ut din lunchsallad mot en bar men i övrigt äter fläskfilé och bearnaisesås som vanligt och inte rör på dig kommer du inte gå ner nåt.
Om du byter ut din McDlunch mot en bar och äter gröt till frukost, går till jobbet istället för att ta bilen, äter wokade grönsaker till middag istället för pasta carbonara så kommer du gå ner massor...
Ja, jag antar att du fattar vad jag menar :D Allt är väldigt enkel matte egentligen. Om ditt intag är mindre än ditt uttag så går du ner i vikt :)
Att byta ut tre "normala" mål mat mot måltidsersättningar utan att ha KOLL på vad som händer i kroppen då kan resultera i otrevliga skador på kroppen :? men om man vet vad man gör och använder rätt produkter kan det vara jättebra. :)
Om jag motionerar lika mkt som jag gör nu, men byter ut en måltid mot naturdiet "ready to drink"..hur lång tid tror ni det tar att gå ner 5 kilo???
Ni som äter Naturdiet/Nutrilette, rapportera er viktminskning! Jag vill gärna veta om det ger resultat.
hejsan jag har gått ner ca 15 kg på 2,5 fast dricker bara det då inte äter något
tjejen 30 - 2,5 vad? Månader, antar jag?
japp 2,5 månad
tjejen 30 - Ah, ok. :) Jag antog/hoppades det då dagar, veckor eller år kändes lite för snabbt/sakta, men man kan ju aldrig veta säkert.. ;)
ok ska börja å äta 1 nov hoppas då att jag har gått ner 20 kg har inte ätit på 3 månader då
hur ska du göra för att inte gå upp allt då???
äta små mål med lite fett var tredje timme sen frukt med å träna så klart