• Fru Larsson

Herr och fru Larsson, bilder från bröllopet

Den 3 september var vår bröllopsdag! En underbar, fantastisk, magisk, härlig dag!

Här är några bilder! Fotografens bilder kommer senare.

pg.photos.yahoo.com/ph/annika_odmark70/album&urlhint=actn,ren%3as,1%3af,0

• Svar på tråden Herr och fru Larsson, bilder från bröllopet
  • Fru Larsson

Tack tack tjejer!! Jag äskar min tiara, köpte den från Ebay..... Vill använda den mer!!!

• vintertid

Grattis! Ni var så fina, kul att se att fler har valt kostym. Såååå snyggt! Din frisyr med tiaran var jättefint, du har ingen närbild?

• Fru Larsson

Vintertid, tycker också kostym är jättesnyggt, det kändes helt rätt för oss! Har ingen närbild än på frisyr och tiara, men det kommer nog så småningom!

• Pysen

Jätte-jättefint!
    Du ser så naturlig och glad ut!
    Lycka till!

• bellaprincipessa

Jättefina bilder! Coolt med svartvitt men med färg på ringarna och blommorna!

• Jenca

Vad fina ni var - grattis! :)

• *bee*

Härligt att få se en brud som vågar bryta av det "klassiska" med att sätta dit lite färg...underbart!!
    Och du strålar verkligen av extrem lycka.
    Grattis till Er båda!

• Fru Larsson

Tusen tack! Bilderna har en kollega till mig tagit, han håller på sadla om till fotograf.

Bee, kul att du tycker så! Jag kände redan från början att jag inte ville vara helt vit!

• k+m=h

Vi har också varit ett par i 15 år och har en son på 11 år, jag valde klassisk klädsel men inte kritvit, "gubben" hade kostym och därg på slips och näsduk. Måste också säga att din klänning var mycket snygg, jag designade också min men jag sydde den också.
    spaces.msn.com/members/maddekenneth63kissemiss/PersonalSpace.aspx&_c02_owner=1&_c=blogpart

• Fru Larsson

Hej k+m=h! Dina bilder har jag sett, men jag tror det var fler nu. Ert bröllop ser pampigt ut. Det är kul att se lite kontraster, vårt var i ett pyttelitet kapell!

• k+m=h

ja det var mer bilder nu, ja det blev pampigt men med kanska få gäster festlokalen var inte så stor.

• Fru Larsson

En sista puff! Passar på att säga tack och adjö, nu ska jag snart sluta hänga här! Tack alla för inspiration och goda råd inför bröllopet!

Lägger in länken till fotografens bilder igen:
    hem.bredband.net/b294038/Brollop1.htm

• mml

Åh vad fina ni är! och kul att se en annan klänning:) jag tänkte ochså ha en vinröd klänning på mig så nu fick jag bekräftat att man verkligen kan ha det:)

• Fru Larsson

Kul att höra mml. Har du redan kikat på någon speciell klänning?

Kunde visst inte hålla mig härifrån! Håller på uppdaterar med fler kort och kikar in här medan de laddas ner.....

• - Jenny -

Vilken fin annorlunda klänning!!

Svar på tråden Herr och fru Larsson, bilder från bröllopet