• Luzis

Maj 2006

Är det någon mer som ska gifta sig i maj? Eller där om kring som man kan snacka lite bröllopsyra med.

• Svar på tråden Maj 2006
  • viccy

Jag skall gifta mej i maj. Den tjugonde, mycket traditionellt kyrkligt i vitt o blått, det skall bli hel mysigt. Vilket datum gäller för dej?

• Luzis

Hej vad skoj :)
    Gifter mig oxå den 20:de ;)
    Idag var jag och provade klänningar :)

• viccy

Nej jag har inte provat en enda klänning, det känns som att det inte är så bråttom, jag bor ju i en stor stad och utbudet är stort. Är inte av den kräsna sorten, men vill helst ha modell med axelband. Hur skall din se ut?

• Luzis

Tror det blir en halterneck och väldigt enkel :)
    Vart bor du?

• viccy

Jag bor i närhaten av Göteborg men jag vet ett ställe i Lidköping ( där syrran bor ) och där har de mycket brudklänningar

• viccy

Vilken kyrka har ni valt. Vi har en liten jätte söt kyrka som är mordern med tak fönster precis över altaret, så vi får hoppas på sol. Har du några barn? Jag har en son på 4 så idag skall vi kolla om de har några kostymer på HM för där är det billigt och pengar har vi inge vidare gått om just nu!!! Det är ju jul, o tomten kommer...

• Luzis

Det blev Fässberg, efter mkt om och men, allt var fullbokat. Festen blir på Nordgården i Billdal.
    Jag väntar med att köpa kostym till min son som är 13 månader, han växer som ogräs :/
    Har du msn?

• Therese33

Hej!
    Vi skall gifta oss 27 maj i Fässbergs kyrka! Bröllopsfesten skall vi ha på Stensjöhill herrgård. Jag var och köpte min brudklänning i fredags på Svahns i Kungsbacka, supertrevliga och bra service! Så nu börjar man verkligen känna att tiden går fort..

• Luzis

Therese23, Vilken präst ska ni ha?

• viccy

Luzis
    Nej det är nog smart att vänta med sonens kläder. Fässberg den är fin. Skall din blivande ha frack eller kostym?

• Luzis

Han ska h afrack, vägrar annat. Men jag ska försöka få honom att ha en färgad väst iaf ;)

• Therese33

Luzis, vi har inte fått någon präst, har ni? Dom sa att vi får reda på detta någon månad innan?

• Luzis

Ja, Claes hermansson, det stod på papperet vi fick att det var bekräftat.
    Har ni bokat eller bara prel. bokat?

Hur gör man för att kontakta någon privat?

• viccy

Min man skall ha kostym, de e tillräckligt för honom, han är ju inte lång och smal precis

Svar på tråden Maj 2006