Växjöbrudar vår 2005
Hej,
En liten efterlysning:
Gucci, emlu, Åsa m fl som har gift sig i Växjö under våren och sommaren - hur blev era bröllop? Vore kul att höra!
Själv är jag supernöjd
Dagen började på salong Gränslös där Jarrko gjorde ett fantastiskt jobb med mitt hår. Han behövde bara ställa en tre-fyra frågor så hade han förstått precis hur jag ville ha det. Fotograferingen med Martina var jätterolig - jag hade bara tänkt på plåtningen som någonting som måste göras, men det var riktigt roligt att "modella" lite!
Att gå in i kyrkan när allas blickar vändes mot oss var ett av de absolut häftigaste och gladaste ögonblicken i mitt liv. Jag var inte särskilt nervös utan mest LYCKLIG. Förutom ett par obetydliga missar i kyrkan (psalm vid fel tillfälle, missförstånd vi utmarsch) så avlöpte ceremonin som den skulle och vår präst höll ett väldigt fint tal där hon nämnde en del saker som var unika och viktiga för oss trots att hon bara träffat oss ett par gånger innan själva bröllopsdagen. Festen på Teleborgs slott var helt perfekt... förutom att tiden gick för snabbt. Så klart
Den miljön tillsammans med den goda maten, bra service och våra underbara vänner och familjer gjorde att det blev en kväll som vi alltid kommer att minnas. Jag önskar bara att man kunde köra en repris!! Fast det kan man väl på ett sätt genom att tänka tillbaka, titta på all foton och filmer.