• Lyckliga K

Växjöbrudar vår 2005

Hej,
    En liten efterlysning:
    Gucci, emlu, Åsa m fl som har gift sig i Växjö under våren och sommaren - hur blev era bröllop? Vore kul att höra!
    Själv är jag supernöjd
    Dagen började på salong Gränslös där Jarrko gjorde ett fantastiskt jobb med mitt hår. Han behövde bara ställa en tre-fyra frågor så hade han förstått precis hur jag ville ha det. Fotograferingen med Martina var jätterolig - jag hade bara tänkt på plåtningen som någonting som måste göras, men det var riktigt roligt att "modella" lite!
    Att gå in i kyrkan när allas blickar vändes mot oss var ett av de absolut häftigaste och gladaste ögonblicken i mitt liv. Jag var inte särskilt nervös utan mest LYCKLIG. Förutom ett par obetydliga missar i kyrkan (psalm vid fel tillfälle, missförstånd vi utmarsch) så avlöpte ceremonin som den skulle och vår präst höll ett väldigt fint tal där hon nämnde en del saker som var unika och viktiga för oss trots att hon bara träffat oss ett par gånger innan själva bröllopsdagen. Festen på Teleborgs slott var helt perfekt... förutom att tiden gick för snabbt. Så klart
    Den miljön tillsammans med den goda maten, bra service och våra underbara vänner och familjer gjorde att det blev en kväll som vi alltid kommer att minnas. Jag önskar bara att man kunde köra en repris!! Fast det kan man väl på ett sätt genom att tänka tillbaka, titta på all foton och filmer.

• Svar på tråden Växjöbrudar vår 2005
  • Lyckliga K

Jag borde kanske satt en tydligare rubrik.. eller är det ingen som redan är gift som hänger här?

• ottina

Här är en Växjö tjej som var med i våras.............
    vårt bröllop var så fint så fint.Vi hade ett ute bröllop med ett kanon väder.........solsken och blå himmel.Håret fixade jag hos Sussie på din klipperia och sminkades av Eva på Raffels.Fotografer var LA-foto från Tingsryd. Så fina kort så.
    50 st gäster hade vi och ordnade all mat själva. Hade 2 st tjejer som serverade på middagen. Underbar fest som vi hade i Kyrkans sommar hem i Sandsbro, där även vigseln och fotograferingen var. Bröllops natten tillbringade vi på Statt och reste till Helsingborg dagen efter och bodde på Grand Hotell och hann med SPA och goda middagar plus shopping..............Det som vi skulle göra annorlunda om det gick at göra om är att prästen skulle haft microfon. Han hördes knappast men vi gjorde ju det.......och vi sa ju båda JA.

Svar på tråden Växjöbrudar vår 2005