• Skrutthumlan

    BT-träff Stockholmsfruar del 1

    Halloj!

    Här är en tråd för oss nybliva fruar i Stockholmsområdet.

    Vi är ju ett gäng som följts åt under 04/05 och ska väl förhoppningsvis göra det i fortsättningen också.

    Kram
    Skrutt

  • Svar på tråden BT-träff Stockholmsfruar del 1
  • Hetta

    Hej på er! Här känns det bra! Nu ligger snön vit, sol ute och ca 5 minusgrader, perfekt!!! Magen växer o växer, nu är det bara 71 dagar kvar till beräknad nedkomst! Hoppas ni har det lika fint i Stockholm!

  • skratt-maja

    Hej på er!

    Här är det nu lite bättre efter omtumlande veckor, av illamående och trötthet.... Antar att ni tjeer kan lista ut anledningen...

    Vore roligt med en lussefika eller så om ni har tid och lust.

    Kram på er!

  • Skrutthumlan

    Skratt-maja!
    Är det vad jag tror att det är??
    Grattis isåfall!!!!

    Kram

  • skratt-maja

    Tack skrutthumlan!!!
    Lite svårt att fatta det hela, men det börjar kännas bättre, har varit lite orolig och haft massor med tankar så här i början, men nu börjar det blir lite bättre och närmar sig slutet på den mest kristiska perioden. Därav har jag inte velat säga ngt tidigare, men det gäller för alla och inte bra för er.

    Hoppas att ni mår bra och att ni har tid för julstök och inte bara en massa jobb!

  • Emilia

    skratt-maja... vill gärna lussefika med dig, hörde att popcorn också gärna hänger på.

    Ska du och jag försöka komma på ett bra datum?? Kanske någon kvällsfika i veckan? Får försöka höras via MSN och bestämma något tycker jag!

    *kram*

  • Sep brud

    oh skrattmaja, GRATTIS!! Vad roligt, tråkigt att du mått dåligt, så i vilken vecka är du? Oh vad mysigt, har du något login på familjeliv?

    Jag fikar gärna, om ni inte redan hunnit med...

  • skratt-maja

    Tack sep brud eller snarare sep fru kanske?
    Finns på familjeliv udner skrattmaja (fick inte använda bindestreck) har kommit in i v 13 och har den sista veckan mått riktigt bra....

  • Veronika

    Oj, här är jag aldrig länge! Spenderar alldeles för mycket tid på Familjeliv just nu... Testa positivt idag! Räknade ut att jag kommit in i v. 6 redan. Fast jag har nog inte riktigt fattat det än...

    Grattis till alla andra numera fruar som blivit med barn!

  • Hetta

    skratt-maja o Veronika:
    Grattis på er!!! Vad har ni för nick på FL? Jag har "Mjölk"!! Vi ses där!
    KRAM

  • Sep brud

    Tänk, tre blivande mammor efter varandra... Spännande att följa hur det går för er, lova att berätta hela sanningen.

    Trevlig helg på er!!

Svar på tråden BT-träff Stockholmsfruar del 1