• EPJE

8 oktober

Fick starta en ny tråd eftersom vår gamla var avstängd för svar! Alla oktoberbrudar, det är nära nu! Hur har ni det?

• Svar på tråden 8 oktober
  • oktoberlycka

EPJE - Tack!

Men igar kom den andra stressen... min sminkos ringde och berattade att hon brutit handleden... har febrilt forsokt hitta en ersattare men inte latt nar sminkningen ska vara i lilla Kolsva. Tillbringade hela dagen igar och har nu kanske hittat en ny.. Hall tummarna!!!

Usch, sa nu far inget mer hemskt handa... haha! Da kollapsar notg jag!

Vad skont med Maldiverna!! Vi far 6 dagar med sol och bad pa on Hainan. Trevlig resa!!!

Vore kul att se alla brollopsfoton sen Vi har en egen hemsida och vara bilder kommer finnas dar efter vigseln nar vi kommit hem ifran var resa. Var hemsida ar www.charlottaochsebastian.se

Uffenstjej - haha vi blir nog ganska manga som kommer att sitta och fixa med festprogrammen pa lordag.. vi ocksa! :D

• EPJE

Hej!

Ja, som många av er andra har helgen gått till festprogram och trots att tryckeriet gör det mesta så var det ju en hel del! Har just avslutat den stora kartan över borden som gästerna ska navigera efter och den blir superfin!

Hämtade hem klänningen igår, den är underbar, men jag måste nog tillbaka imorgon, den måste faktiskt fixas lite. Är nog lite stor... Men de sa att de kunde sy in den i veckan om det skulle behövas! Och det ska ju vara perfekt!

Åh, vad jag längtar!

Håller tummarna för sminkösen, oktoberlycka!

Hämtade min secret box i fredags! Så spännande och jag kunde inte vara mer nöjd! Jättevackra bilder! Ska bli så roligt att ge honom den!

• oktoberlycka

EPJE- Det löste sig med sminkösen Hittade tillslut en annan. Så det känns jätte skönt.

Satt hela helgen med bordsplaceringen och festprogrammet. Ska göra klar t det sista nu ikväll.

Träffade prästen i fredags för ett gå igenom allt... riktigt pirrigt!

Oj vad denna vecka kommer gå fprt. Jag är ledig torsdag och fredag så det känns skönt.

Längtar sååå tills på lördag!!

Lycka till nu!!! Ser fram emot bilder senare

Kram/

• EPJE

Oktoberlycka!

Va skönt att det ordnade sig! Det är ju så, allt löser sig till slut. Men man blir lätt lite hispig dessa dagar!

Jag var tillbaka med klänningen igår och de sydde in den hela 3 cm i midjan och det blev perfekt!!! Skönt

Nu är det bara lite detaljer med restaurangchefen kvar och lite annat smått och gott.

Va avundsjuk jag blir på att du ska vara ledig!!! Jag jobbar hela veckan, ska försöka att komma iväg 15.00 på fredag. Är lärare och ska ju redan vara ledig två veckor efter bröllopet så jag kan inte vara borta mer än så!
    Vi kommer att åka till Gripsholm redan på fredag och sov där en natt. På så sätt slipper vi resa de 12 milen på brölopsdagen. Min hår/smink-tjej kommer till mitt rum så jag behöver inte ta mig någonstanns!

Åh, vad roligt det ska bli!

Kram

• Aurot

Är det här ni är!? Jag såg inte att den gamla tråden var låst.
    Jag har blivit hippad två gånger. Den ena en heldag och -natt med vänner och kusiner och den andra gången en helkväll med arbetskamraterna. Kan inte beskriva i ord hur lyckat det var, båda gångerna.
    Jag är jättetrött, har svårt att somna på kvällarna. Håller på med festprogrammet och det är så gott som klart. Min kompis som gör mina smycken är nätan klar och vid provningen igår fick jag tårar i ögonen. Det blir jättfint.
    Modig grej det där med Secter Box, EPJE. Hade jag aaaaldrig...

• oktoberlycka

EPJE- Wow, hela 3 cm... Grattis!
    Min är hos sömmerskan just nu. Hämtar den imorgon.

Börjar bli riktigt pirrigt nu, satt med festprogrammet och bordsplaceringen hela kvällen igår. Ska öva på valsen ikväll :D Får se hur det går...

Skönt att ova på stället kvällen innan. och vilken lyx att få sminkös och frisören till rummet Jag och mina tärnor kommer bo i västerås kvällen innan och sedan åka till frisören på morgonen (som ligger 5 minuters bilfärd ifrån kyrkan senare). Sen kommer sminkösen till frisören och fixar.

Aurot- kul med 2 hippor Jag blev hippad den 17 september (med en skenhippa på fredagen) och hade en helt fantastisk dag med 15 utan mina goa tjejkompisar.

Våra bilder ifrån bröllopet kommer fotas av Orasis foto och kommer ligga ute på hans hemsida 3 dagar efter vigseln på hemsidan (om någon vill kika ) orasisfoto.smugmug.com/gallery/566053

Jag fick göra liknande secret box på min möhippa. Blev stylad och sminkad och fick göra en kalender.. Tjejerna hade alla ansvar för en kalender månad och fick klä mig 'sexig' därefter. I februari blev de tex ett par taijta skidtrikåer (stavar i handen haha) med endast en liten vasalopps nummerlapp som dolde brösten :D Jag åkte nämligen tjejvasan förra året. I augusti blev det liten bikini med tema kräftskiva.. det var så himla skoj. Kalendern får sedan min man Ska bli jätte kul att få se bilderna.

• uffenstjej

Lycka till allihopa på lördag! Nu stänger jag min dator tills jag har blivit Fru!

• EPJE

Lycka till allihop! Mår illa och har ont i magen idag men känner mig SÅ glad! Tack för alla goda råd och allt stöd. Imorgon smäller det! Lycka till!

KRAMAR

• EPJE

Hej ALLA FRUAR!

Är så lycklig! Vårt bröllop hade inte kunnat bli bättre! Sol och blå himmel, höstfärger... Vilken tur vi hade med vädret! Ska skriva en mer utförlig berättelse så småningom! Kom just hem från Maldiverna...
    Hoppas att ni alla hade ett lika fantastiskt bröllop som vi!

KRAM

• thelisa

hej fruar!!
    oj oj vad tiden går, har anpassat mig väldigt väl till det här med att vara fru...hinner knappt sitta framför datorn längre *fniss*
    tänkte om ni vill se lite bilder
    foto.magnusstenman.se
    klicka på lisa och andreas bröllop

hoppas att alla har det super!

mvh Lisa

• Aurot

Grattis till oss fruar och makar! Vi hade också en vidunderligt lyckad dag. Fantastiskt roligt!! Satt och tittade igenom festprogrammet under lunchen, har inte kollat i det på drygt två veckor. Wow, vilka flashbacks!

thelisa vad läcker du var, ni var jättefina båda två. Kollade inte på så många bilder, det gick lite trögt. Ska försöka senare.

Vår fotograf har också lagt upp bilder på oss på sin hemsida. www.quirbach.se, klicka på weddings och ni hittar oss längst ner (fyra bilder, orange bukett).

Jag ska också skriva en berättelse senare när vi har fått lite ordning på alla bilderna.

• oktoberlycka

HALLOJ och GRATTIS till er andra 8:e oktobare! Hoppas ni också hade en lyckad dag!

Nu är man fru! Hade en helt underbar dag och det är min första dag på jobbet idag! pust! Känns segt! Hade en helt fantastisk bröllopsresa till Kina.

Massor med bilder (hela 450st! haha!) finns på vår hemsida www.charlottaochsebastian.se

Aurot och Thelisa - Wow, vilka fina bilder! vad fina ni var!

EPJE - hade ni det trevligt på Maldiverna? Vi hade det jätte skönt på Hainan- Vita sandstränder, blåttvatten och palmer. 32grader i skuggan och 28grader i vattnet. Helt underbart! Peking och Shanghai var också helt fantastiskt.

kram/ L

• Aurot

oktoberlycka

Vad fina ni var! När man ser naturens höstfärger kan man knappt förstå hur någon ens skulle kunna komma tanken på att gifta sig någon annan årstid

Jag har skrivit en berättelse med länk till vår hemsida här om någon är nyfiken: www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1318289.html

Svar på tråden 8 oktober