• mammacatta

fråga om flytt till patrik

vi i äntligen fredags-tråden är lite förbryllade, för även om vi själva tycker att vi eg här hemma i debattforumet, så har vi ändå huserat i bröllopsformuet pga att vi faktiskt pratar bröllop rätt mycket.
    men det vi undrar över är vem som flyttade oss? vi har nämligen själva INTE gjort det, det uppstog en stunds förvirring i leden när den inte låg under "tips" som förr, utan under "övrigt".

vi är bara nyfikna, inte arga eller nåt. vi är ju på rätt ställe nu, bara lite mer förvirrade än vanligt.

mvh catta

• Svar på tråden fråga om flytt till patrik
  • Hilde

Instämmer helt med ovanstående talare.

Vi har ju huserat länge på forumet. Man blir lite förvirrad och undrar om det anses att vi gjort något fel? Är inte heller arg, bara lite förvirrad och känner mig lite urtrådad och rotlös.

• mammacatta

*irrar runt*

"hallååå..."

*irrar vidare*

• Ellte

Det är bara BT som kan flytta trådar och ingen annan. Antagligen har de inte sett att er tråd legat på fel ställe tidigare men nu när det upptäcktes flyttades den. Den ligger väl kvar som favorit som vanligt ändå?

• Hilde
    Ellte inte en chans att BT inte sett vår tråd tidigare. Vi har ju varit en av de flitigaste trådarna ganska länge. Så blinda är inte BT. Anledning till att tråden flyttas måste vara något annat.
  • Ellte

Troligen att de den senaste tiden haft en massa trubbel med felplacerade trådar och gjort en raid..eller vad tror du? ;)

• Hilde

Utan att blinka med mitt visa öga kan jag gissa att du menar Arnold Gap och Porr. Jo jag tackar jag...

• dala82

Puffar upp tråden lite....

• Ellte

Alltså:? Jag förstår inte vad ni undrar över... Er tråd är flyttad av BT för att den låg på fel ställe för nån annan kan inte göra det. Vad är det ni ska utreda med det? :D

• dala82

Jag undrar varför den blev flyttad, inte av vem!

• Ellte

*fniss* Åkej...bara det att den frågan är inte ställd överhuvudtaget :? Däremot står att ni förstår varför den är flyttad :D Jäjä...

• dala82

Ellte
    Jag kan bara svara för mig själv, startade ju inte tråden. Jag vill veta varför man flyttat tråden. Har tydligen inte hängt med i svängarna....:) :) Sorry!

• mammacatta

jaaa, "varför" är eg en elementär fråga, den HAR med bröllop att göra, men inte tillräckligt.
    men varför NU? och av vem? det är ju inte som att det saknats tillfällen... den har ju funnits i sin nuvarande form ända sen starten i april...
    jag menar, Patrik är en mycket upptagen man, och att våran stackars förvirrade tråd skulle flyttas är för mig en gåta, det är därför jag vill veta.

är vi en del av en storstädning? eller är det nån som anmält oss?

• dala82

Okej mammacatta, nu är jag med.

• mammacatta

dala, har du hittat oss/hem?
    på debattforumet asså?

• dala82

Såg er precis, ska dit nu en sväng!

• Patrik - Bröllopstorget

Jag flyttade den för att den passade bättre i debattforumet.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden fråga om flytt till patrik