• marpea

Limo eller veteranbil i Linköping??!!

Är det någon som vet hur jag kan få tag i en snygg transport från kyrkan till festlokalen (ev hela dagen beroende på pris) med kort varsel?! Gifter oss 1 oktober, dvs mindre än två veckor kvar...

Tycker det är läckert med limousine, men kan oxå tänka mig en veteranbil, tex bentley el dylikt.

Tacksam för svar!!!!

// Misan

• Svar på tråden Limo eller veteranbil i Linköping??!!
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Fru Calice

Ring Peter Sommers (eller är det utan S på slutet?). Han står i telefonkatalogen. Har många olika veteranbilar. Vi åkte i en fin vit RR.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • marpea

Tack tess05, calice och ellma för era svar, fick igår kväll reda på att min pappa har fixat transporten åt oss!

Han vägrar att tala om vad det blir, men har lovat att det är med tak.....

Är förresten lite orolig nu över väderprognoserna, har varit två underbara lördagar senast, men nu ser det ut att bli regn Håll tummarna!

Misan (4 dagar kvar...)

• tess05

Hej

Jag håller tummarna för att det ska bli fint väder på lördag.... Lycka till och njut varenda minut på lördag //Tessan

• ice princess

Några tips om transport på vintern? Misstänker att det är svårt att hitta någon som vill ta ut sin veteranbil då. Skulle gärna åka häst och vagn, men det är ca 1,5 mil mellan kyrkan och festlokalen.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Limo eller veteranbil i Linköping??!!