• smultron lisa

8 juli 06

Nu är det bokat ! Ringde kyrkan igår, vi ville igentligen ha den 1 juli men det var upptaget..Festen blir på kallfors i järna..och bröllopsnatten på Häringe slott. Det känns så skönt att det är bokat ! Finns det fler 8 juli brudar ?

• Svar på tråden 8 juli 06
  • Leos mamma

Hej
    Här är en till brud 8 juli-06 i Sthlm stadshus.
    Har inte bestämt var middagen ska hållas, men tid finns ju att bestämma det.

• California Dreamin´

Här är en 8 juli-brud till! Har oxå bokat kyrka och festlokal. Har börjat så smått med inbjudningskorten, men annars känner jag att det är så gott om tid så jag tar det lite lugnt. Oops! VI, menar jag ju förstås:O!

Funderar på massor av saker förstås - över färger, musik, vem jag ska be bli min tärna... men så är jag ju planeringsfreak oxå!!

• smultron lisa

Det är ju så kul att planera allt, man kan ju inte hålla sig och vänta.. Men man ska nog inte vänta för länge med o boka de viktigaste sakerna för det var redan uppbokat en del.

• Time&Love

Vi är också ett 8:de juli brudpar, vi gifter oss i Skövde. Kyrka, mottagning och bröllopsnatt är bokat.

• smultron lisa

Vi gifter oss i ytterjärna kyrka och den är så vacker..I taket ovanför altaret är det nån skugga, som bildar ett hjärta lite romantiskt eller hur ?

• Jojjo+Joppe

hej,

här är ett till 8 juli brudpar (fast för ovanlighetens skull är det bara bruden som är inne och chattar på bröllopstorget :). Vi har bokat kyrka (Sundborn, Dalarna) och festlokal. Frisör är uppbokad, florist klar, klänning köpt. Brukar normalt sett anses som planeringsfreak men har upptäckt att jag med BT-mått mätt är helt normal. Känns fint

• Jojjo+Joppe

en liten fråga...varför valde ni just 8 juli? Vi gick mest på att lokalen vi ska vara i kommer att vara som vackrast då med tanke på vilka blommor som borde blomma. Dessutom känns det som det är bra eftersom man kan ta ledigt någon vecka innan och syssla helhjärtat med förberedelser.

• ninch

Här är en (eller TVÅ såklart...) till 8 juli. Vi gifter oss i Hälsingland och har valt 8 juli för att det är inte för nära midsommarafton (som ju är en annan kul fest) men fortfarande ganska länge ljust ute, vi har nämligen tänkt ha vår fest utomhus!!! Kyrka är bokad, klänning köpt samt en massa pyssel till inbjudningskort, vigselprogram, dekorationer, alkohol är köpt mm...

• Time&Love

Vi valde 8 juli pga att det är ett kul datum, 2006-07-08.

• AnnelieE

Här är en till 8/7 brud. Vi gifter oss i Halmstad. Vi valde datumet för att det är ett roligt datum. Vår förlovningsdag är 050607 och bröllopet blir alltså 060708.

• Leos mamma

Hej
    Vi har bytt datun till 1 -juli-06

• Hensa

Juli brudar...gå gärna in i forumet
    Bröllop Juli 2006 och skriv upp er

Svar på tråden 8 juli 06