• Lilla päronet

Lilla Päronets viktdagbok, del 2

Då va det dags att öppna en ny viktdagbok.
    Jag vill gå ned till ca 53-55kg.
    idag väger jag 68kg. Ska ta detta i lugn takt. Och röra mej så mycket som möjligt.
    Det blir promenader och träning.
    Planerar att äta nyttigt. :)
    Nu börjar min viktresa. ;)

• Svar på tråden Lilla Päronets viktdagbok, del 2
  • Lilla päronet

Igår började jag att träna igen. va ett tag sen man tränade. Jag har haft semester under augusti och varit utomlans så har varit lite svårt att träna, men långa promenader blev det av ;)
    När jag kom hem så blev jag förkyld och fick feber. Men nu är allt bättre. Och jag är på gång nu igen. Tränade båda igår och idag. Har promenarat mellan jobbet och hemmet. Hoppas att det ska gå fint för mej.
    Jag har en ganska stark vilja så detta ska jag bara klara..Lycka till ni andra där ute som kämpar. Ha det fint. Skriv gärna ett par rader. Kram!

• Elin1

Lycka till!

Du verkar ha rätt inställning.

Fixar du bara kosten så går det lätt (inget godis)!

• Lilla päronet

Elin1: tackar! Hoppas att det ska gå lätt ;)

• Lilla päronet

Idag så tränade jag på morgonen. Cyklade med motioncykeln i över 1 timme.
    Känner mej nöjd med träningen. Har tränat i varje dag nu denna vecka. Imorgon blir det vilodag, och på fredag kör jag på igen.
    Ska iväg snart på promenad.

• Lilla päronet

Hmm förra veckan gick jag inte ned något, utan upp i vikt :( gick inte så bra. Små åt för mycket. Har haft en liten jobbig period, vilket gjorde så jag små åt mycket. Men nu ska jag satsa om på nytt. Väger 69kg. :( Tråkigt men det ska bort.
    Jobbar eftermiddag idag. Så jag ska träna nu på förmiddan. Ska nämligen iväg strax.
    Hoppas att det går fint för er andra.
    Nu kör jag på!! Kram!

Svar på tråden Lilla Päronets viktdagbok, del 2