• juhe

Vilken dag :-) (bilder)

Vilken dag det var i lördags!! 10/9 2005
    Dagen började kall o mulen. Jag o min tärna for iväg och sminkade oss för att sedan fara vidare till frisören. När vi sedan var redo att sätta oss i bilen. så strålade solen ner på oss och allt var bara hur fantastiskt som helst.
    Taxin tog oss sedan till den väntande häst o vagn som gjorts redo för oss. Och så bar det iväg i sakta mak genom skogen.
    Det pirrade riktigt i magen. Jag hade ju inte sett min m2b sedan i fredags förmiddag.
    Vi fick stå o vänta i solen tills alla gäster hade kommit fram till den plats där vi skulle komma. Varmt o skönt var det och jag var hur lugn som helst.
    MEN så rörde sig vagnen igen, och DÅ kände jag att det faktiskt var dags.
    Hästen tog oss ner till ängen där ALLA gäster stod o väntade, och där, där stod HAN, min UNDERBARA UNDERBARING, JAg kände värmen från alla våra vänner stråla emot mig, det hade inte spelat någon roll omm det varit 20 minus grader. Det var varmt ändå!!
    När sedan alla gäster sakta gått till den äng som vigseln skulle hållas vid, Gick vi sakta fram till tonerana av en ensam saxofan, helt fantastiskt. Lilla Daniel var så fin i sin smoking och efter oss kom vår tärna o bestman...
    Vigseln var så underbar, finare än jag någonsin hade kunnat drömma om. Solen glittrade i vattnet och min kör och Åkes kör sjöng så vackert. När Åsa sjöng Kärleksvals så ryste jag av lycka!
    Allt var så otroligt fint.
    Sedan tog vi foton medans gästerna fick mingla och barnen rikda på ponnys.
    Festen var härlig och när allt var över så kom en limosin och hämtade oss. Chauffören sa att vi skulle till Vaxholms hotell, jag som inte visst vad min MAN hade hittat på, trodde på det. Men när vi klivit av limmon så gicka han åt motsatt håll.... Ner till kajen, där vi klev på en båttaxi som tog oss till Sandhamn...mmmm två underbara dagar har vi haft där och snart ska vi resa iväg på bröllopsresa. Jag är SÅ lycklig. Vilken dag!
    Lycka till alla ni som har ert kvar.....

Här kommer några bilder
    www.famlijeliv.se/krypin/juhe

• Svar på tråden Vilken dag :-) (bilder)
  • f.d. Svart brud

Jättetjusigt!
    Häftig tårta! Antar att ni är golfentusiaster? :)

• champange

de går inte att komma in!

Svar på tråden Vilken dag :-) (bilder)