• L-N

sovrumsredskap

ok, men då vill jag fortsätta diskutera sexhjälpmedel(låter kanske finare än de andra orden..) Får väl riskera att bli varnad igen då, inte för att jag förstår varför det skulle va kränkande och ett påhopp mot nån att jag vill ha tips på en bra v i b r a t o r???!!! Så, har ni några favoriter? Vill helst ha en rosa eller lila..ingen läskig naturtrogen (dom e så fula :) )

• Svar på tråden sovrumsredskap
  • pickolina

Swing, vilken färg har du??? *hehe* Vad gav du för den??? Hittat den för 399:-

• L-N

Tack för alla tips!!! Swing, hur funkar layamusen?

• pickolina

Swing

En till fråga... Är den ivägen om man vill ha sex samtidigt som man använder den????

• L-N

Hallååå, hur funkar en Laya Spot?? Hjälp en okunnig redskaps-vill-ha are!!!

• pickolina

Om jag förstått rätt så håller man den mot k*litoris?!.. Den är ju formad efter kroppen och handen...

• pickolina

En annan sak att rekommendera är "ben wa" kulor, som man använder för att träna upp s*lidmusklerna.. :D

• Becca grodan

aha här har vi hamnat nu :)

• pumpa

jag köpte en jelly till frugan i julas.

Först vart det ett jäkla liv men efter övertalning gick hon med på att prova...

...och vad händer. Jag hinner lägga jellys ollon mot hennes c*itta och smeka henne 3ggr ....hon får orga**m inom 10 sekunder....

Ho har reviderat sin uppfattning om jellystavar kan jag säga.

Själv tycker jag det är sjukt läcker att äta henne samtidigt som jag smekar henne med MrJellyboy

• pickolina

Ja att bli slickad medan man har en skön stav i sig är MMMMMmmmmmmm..... :D

• Swing

Min Laya Spot är den som kallas för rosa/silver men jag tycker den är röd. Köpte den för 399:- Finns även i turkos/silver. Älskar turkos, funderar på att skaffa en till....

En liten vibrerande sak, lätt att ta med sig. Man håller den mot kli****s eller var man nu vill. Maken gillar vibbarna när jag använder den, så den funkar bra även för annat än ensamlekar.

• pickolina

Den finns röd, Silver/svart, magenta/turkos, magenta/pearly, silver/turkos, silver/pearly...

Såg den i ännu fler färger någon stans, men glömt bort var det var... :)

Svar på tråden sovrumsredskap