• tjollan

Törs man fråga?

Törs man fråga om det har blivit mycket sex/samlevandfrågor på sissta tiden? Tycker attt dom dröser in som aldrig förr, mer och mer intima.

Är det en och samma som ställer dessa frågor? Eller är det bara vad jag tror?

P.S En vänlig fråga ej hetsk elelr irriterad. Så ni inte blir arga eller missförstår mitt inlägg D.S

• Svar på tråden Törs man fråga?
  • Nyfiken gul , nu fru

tycker nog snarare att det handlar om att en person ställer en fråga om sex o så ser nästa person den tråden o får modet att ställa SIN fråga.... o så trillar det vidare....

• Cassiopeja

Men visst kan man väl tänka ibland att det är "Bosse 56" som sitter och skriver frågor under en gullig och oskuldsfull signatur som vi godtrogna tjejer går in med liv och lust för att svara på..!?
    Den tanken har iallafall slagit mig någon gång..

• Meddelande borttaget
  • Nyfiken gul , nu fru

sen kan jag tycka så här:

även om det är "bosse 56" som skriver såna här frågor behandlar jag den tråden som vilken annan som helst o skriver ett vettigt svar..

Är frågan relevant o vettigt ställd finns det väl ingen anledning att börja undra vem som är bakom trådstartaren?

samtidigt kan man ju hoppas att de personer som VERKLIGEN har detta problem får sina problem lösta på ett smart sätt via tråden, oavsett nu om det är ett "snusko" som ställt frågan eller en okunnig tonåring.....

Svar på tråden Törs man fråga?