Nu har det gått för långt............
Tror ni att man hänger för mycket här på BT om man drömmer om det på natten....
Vaknade imorse och kom ihåg att jag drömt om namnen Mammacatta, Tant Pernilla, Sofia Aneleh och EhjärtaK.
Herregud!!!
Tror ni att man hänger för mycket här på BT om man drömmer om det på natten....
Vaknade imorse och kom ihåg att jag drömt om namnen Mammacatta, Tant Pernilla, Sofia Aneleh och EhjärtaK.
Herregud!!!
Du har ju glömt mig!!!
eller mig...vi är lika envetna vi...buhu
åååå, jag är smickrad...:D
hoppas jag...;)
mmmm...jag blir avis... Kan du inte drömma lite om mig också?
haha! har du drömt om MIG? jag har ju knappt synats här på några veckor!
får man fråga, var åsynen av mitt användarnamn en positiv eller negativ upplevelse i drömmen?
Du är inte ensam. Före mitt bröllop sov jag urdåligt i ett par veckor Min hjärna bara vägrade att slappna av.
*skrattar* risken finns! Botemedel sökes!
Va?! Har du drömt om MIG?? *hehe* Det var knasigt!
Hej Alla!
Jag drömmer de allra konstigaste sakerna....
Drömde inte nåt speciellt om er som personer (eftersom jag inte känner er, eller har en aning om vilka ni är) utan det var bara era användarnamn som dök upp av nån konstig anledning.
Om jag "övergör" nåt, tex stressigt på jobbet så drömmer jag alltid om det. Tex, en annan gång hade jag legat och rabblat en massa siffror i sömnen och min kille frågade på morgonen vad det var för nummer och då visade det sig vara referensnummer för en kund........sjukt!!!
Då är det kanske tur att det inte är så många manliga användare här på BT... Jag menar, att mumla Tant Pernilla eller mammacatta i sömnen är ju oskyldigare än "Snygge Marcus" eller vad nu en killes nick kan vara...
:D eller nåt nick som faktiskt låter manligt, som janos;) eller kim eller så...
ser d framför mig... *skrattar högt*
men som parantes kan jag ju säga: jag har iallfall ett bra nick när någon minns d så bra att man är med i drömmar:D:D:D
tack fröken malm:D
Jag hajade till när jag såg rubriken...tänkte någon gjort något dumt
I min hjärna snurrar det också en massa nick i tid och otid. Jag har aldrig hängt med i något forum tidigare, men jag är fast! Jag kan inte låta bli att ta vägen om datorn och trycka F5, fast jag har viktigare saker att göra. Och varför svara på alla dessa trådar...?
jag drömde inatt att jag chattade på bröllopstorget...sov så lätt, så konstigt.
Haha - dröm på du .