• Klematis

Ngn mer som gifter sig 17/9??

Hoppas och vet att jag inte e ensam! Hur känner ni er? Jag börjar bli väldigt nervös nu! Inte bara för själva vigsel/giftemålet utan mer för allt annat som ska fixas innan....hjälp! Ngn som vill ventilera? Andra bröllopsnojjiga som inte gifter sig 17/9 är skälvklart välkomna att hänga på....!

• Svar på tråden Ngn mer som gifter sig 17/9??
  • Klematis

La jag denna fel kanske? Ngn mer måste det väl finnas!!!??

• guppien

Jag!! Och jag börjar få lite panik..mycket kvar att fixa!!

• LasVegas till hösten...

jag med. ska leta underkläder nästa vecka.
    vill gärna ha tips på ngn bra butik i malmö????

• Carro26

Jag ska också gifta mig 17/9. Fick lite panik förra veckan då jag insåg att underkläderna som jag köpt inte gick ha eftersom de stack upp ur klänningen. Efter att ha sprungit på stan i två dagar och insett att det inte fanns något åkte jag och min blivande man 20 mil t o r för att hitta nya underkläder! Till slut fick jag tag på rätt modell. I lördags kom vi på att ljuslyktorna som vi gjort själva inte passade så i söndags var vi på IKEA och köpt 90 ljusstakar, lakan som vi ska ha som dukar och annat tyg som jag håller på att sy löpare av. Vi har ganska fullt upp nu men det är roligt. Jag har inte hunnit oro mig för själva vigseln ännu men det lär komma!

• Sept-05

Hej på er !

Jag/vi ska också gifta mig/oss den 17/9!!!

10 dagar kvar idag !!

Nu idag har vi faktiskt fått ordning på musiken i kyrkan, känns såååå skönt att det löste sig till slut !!

Hur går det för er andra ?!

// Sept-05

Svar på tråden Ngn mer som gifter sig 17/9??