• Romjo

    Kista Galleria- Salong Hon/Han?

    Hej!
    Någon som har erfarenhet av hon o han,
    Som har klippt sig eller färgat håret där? Har fått den salongen rekommenderad och så är det ju superbilligt också.
    Kostar bara 190:-
    För det får man håret tvättat, klippt och ordentligt fönat!
    Tacksam för svar!

  • Svar på tråden Kista Galleria- Salong Hon/Han?
  • druttan

    Blev rekomenderad till att gå till hair science av en kompis. killen med lite flint heter Fadi eller nått liknande. Jag bad honom att använda kniv och blev jätte nöjd med resultatet. Sen kostar det endast 190kr =) Tråkigt för dig som inte blev nöjd jag vet hur hemskt ett frisör besök kan sluta.... Men för mig var det faktisk en av de få gånger som jag inte gått hem gråtandes.... Kommer att gå tillbaka när det är dags för klippning igen. Förstår vad texas menar med inte min typ av salong skulle nog inte gått dit om inte min kompis tipsat mig och jag sett hennes hår. Men som sagt jag är nöjd

  • Romjo

    druttan:
    Kostar det 190 på Hair science?
    Alltså lika mycket (lite) som på Hon och Han?

  • Romjo

    Är det OK att säga till om att man vill att ngn specifik ska klippa ens hår, istället för ngn ledig bara ska ta över eller?

  • MrsPink

    Ja det tror jag..det kan man ju göra när man bokar i förväg så..

  • Romjo

    Ok vad bra!
    Jag hade faktiskt tänkt gå och klippa mig hos Hon och Han men nu när jag hör hur nöjda Ni alla blivit så ska jag ta och prova Hair Science! =D
    Jennyfer du var väl också hos Fadi eller?

  • MrsPink

    Mycket möjligt.. vet inte , finns 2 killar med lite flint tror jag..men den ena har glasögon är lite tjockare och kortare och lite mer kvinnliga drag ...vet int evilken av dem som heter fadi tyvär... men kanske är han , han använde kniv på mig sist och blev också bra.. klippte dock bara topparna och det är ju "lätt" men det förra blev suuper..

  • Romjo

    Hej!
    Ville bara säga att jag var precis på Hair Science och klippte mig och jag har ALDRIG varit såhär nöjd! =D
    Tack Jennyfer för tipset, och alla andra också! =D

  • MrsPink

    Vassegod ..vem klippte dig??
    (bytt nick, men jag är gamla jennyfer)

  • Romjo

    Det var Fadi som klippte mig!
    Fortfarande supernöjd! =D
    //Romjo

  • Romjo

    Glömde nämna att jag absolut inte ångrar att jag gick till Hair Science istället för Hon o Han, men jag tror nog att dem också är jätte duktiga!
    Brukar han prata med Dig också rätt mycket medan han klipper? *nyfiken* =D

  • MrsPink

    Nej, inte sista gången iaf.. kommer inte ihåg första..var sååå förkyld!! Hostade säkert på honom så han var rädd andra gången ..

  • druttan

    Romjo: Va roligt att du blev nöjd och billigt är det dessutom. Två flugor i en smäll =)

  • Romjo

    Tack druttan!
    Jag som oftast blir missnöjd blev supernöjd, ocj jag är världens petigaste. Håret måste absolut vara skitsnyggt!

    Rekommenderas starkt! =D

  • Graham

    I wouldn't recommend this place at all. Came out with worst cut I've had in years yesterday.

Svar på tråden Kista Galleria- Salong Hon/Han?