• Pink Lady

Att komma...?

En liten fråga...till dem som vet :)

Jag är lite osäker på om jag har kommit nångng under själva "akten". Eller, det där låter kanske lite konstigt... Vid smekningar av fingrar, tunga m.m har jag kommit tusentals gånger...och vet verkligen hur det känns. Men jag tror inte jag kommit genom själva akten någongng, eller så har jag det o kan bara inte skilja på det. Min nya kille jag har har fått mig att känna saker jag aldrig känt förut...jag lixom ryser över hela kroppen, kan börja skaka av att det känns så skönt m.m osv...det är helt olikt något jag känt förut...eller jag har kanske känt något liknande en halv sekund och undrat "humm, va härligt de där var"..men nu är det så mkt mkt mer o oftare o...ja helt underbart känns det.

Min fråga är, är det så att när man väl kommer så vet man?...eller kan det bara vara så att det är så olikt det jag känt förut (stimulering med fingrar&tunga) att jag inte kan riktigt sätta fingret på vad det är? Hoppas någon förstår min fråga...

Oj va långt det är blev, sorry :)

• Svar på tråden Att komma...?
  • hellokitty

När man kommer så vet man. Så är det för mig iaf...

• pickolina

Tror att det känns ganska lika dant oavsett hur man stimulerar fram orgasmen... Så jag skulle hålla med ovanstående, hade det varit en orgasm så hade du vetat det. Du har nog helt enkelt hittat ett nytt plan av högre njutning... Inte helt fel, låter supermysigt! :) Men orgasm är det nog inte, bara orgasmiskt skönt.. ;) *hehe*

• Tant Pernilla

Nja, jag tror inte jag håller med föregående talare. Tycker att det kan variera ganska mycket, från gång till gång.

Men så länge det är skönt, så behöver man ju inte analysera det så noga...

• Victory

För mig känns det ganska olika om det är en "inre" eller "yttre" or*asm, men vid båda så vet man. Jag tror du är på gång, snart vet du också...

• Bobou

Ja, jag håller med de just ovan. Det kan kännas väldigt annorlunda, ibland får man en liten orgasm, ibland en stor, och ibland bara en halv (som inte är samma sak som en liten, men jag kan inte riktigt förklara hur).

Jag tror att du om ett tag kommer att lära dig hur en orgasm känns med din nya kille.

• Juni-flickan

Det du känner tror jag kan vara början till en orgasm.

• Pink Lady

Jag hoppas ni har rätt att jag e på g ;)
    Nåt jag längtat efter i så många år...har alltid varit lessen över att jag aldrig fått känna på den delen...men som många säger, man blockerar väldigt mkt i huvudet...osäkerhet, att man inte är tillräckligt trygg och avslappnad osv. Men med honom är allt så annorlunda, jag tillåter mig njuta mer och strunta i om jag "ser snygg" ut i den här ställningen typ...plus att han verkligen lyssnar på mina signaler och ger mig det jag vill ha.

I'm on my way :)

• pumpa

Vad enkelt att vara kille egentligen ;)

skämt åsido! JAg såg nåt tvprogram om hur man som kille kan få orgasm utan att ejakulera. Ligger tydligen djup träning och koncentration bakom det men jag minns inte var och när jag läste det.

Men det verkar knepigare för tjejer och deras orgamser. Frugans brukar var lite olika beroende på var hon stmuleras och hur hårt/fort/med vad etc.. Men om man känner efter noga kan jag märka vilken typ som kommer. Jäkligt fascinerande faktiskt. Själv så kan det kännas lite olika också beroende på i vad eller med vad man stimuleras...

• Pink Lady

Pumpa:
    intressant o få en manlig synvinkel...
    När känns det bäst då? Eller kan det variera från gång till gång? En annan fråga, ibland går det väldigt snabbt, ibland verkar killen vara hur uthållig som helst...beror de på graden av "skön-het" eller beror det på att man inte klarar att hålla det?

• pumpa

Pink lady:

Mycket beror ju på NÄR man hade sex senast.. Om det var mer än 10 dagar sedan brukar jag ha problem att klara av att hålla emot en längre stund (mer än 5 min samlag). Var det ca: 2-4 dagar sedan sist kan jag nog hålla på hur länge som helst. Jag kan ju alltid tänka på sport eller nåt annat än frugan om det börjar närma sig och hon inte är "med".. .

Vad som är skönast varierar. Ibland är det skönt med lite hårda tag. Ibland är det sköt med ultrarapidsmek just vid utlösningen.

Ibland vill man inte bli ens vidrörd på ollonet efter orgasm ibland är det superskönt med försiktig smekning där. Helst bakpå strängen..

Jag har ibland märkt att själva "pirret" kommer nästan 10 sekunder innan själva sprutet. Det känns märkligt. Om man har hållit på ett långt tag och varit nära utlösning flera ggr med paus i rätt tillfälle brukar den slutgiltiga utlösningen bli gudomlig.

Så ett tips till alla bruttor här: Gör så att det nästan går får killen flera ggr för att han sedan skall få en jätteorgasm... Och ta skydd sedan. Mängden sp*rma brukar blir rejält större vid dessa tillfällen.

Tusan vad man kan prata om det här...

Svar på tråden Att komma...?