• Växjöbrud2006

Häst & vagn?

Känner någon till hur man får tag på häst & vagn i Växjö?
    Vill helst åka med häst & vagn från vigseln till festen, men har sökt på google och på eniro utan framgång...

Hur långt kan man åka med häst & vagn? Måste man be om tillstånd?

• Svar på tråden Häst & vagn?
  • Mamma Bull-Bull

hej!! jag skulle ge dig tipset att kolla på www.kuskringen.nu och sedan gå in på tränare och kolla för om de inte har hästar själv så har de säkert elever som kör och då kanske du kan kontakta dem.

/Mammabullbull

• aprilbrud06

Mycket häst och vagn nu:), Kuskringen var ett bra förslag. Frågade i en annan tråd och hittade ett svar här, Kul och tack! Nu skall jag surfa efter en fin kuse med tillhörande kusk. Kanske att man bara kan hyra kusk med vagn. Häst finns redan...

• Gucci

Naturbruksgymnasiet i Ingelstad gör bröllopskörningar. Även Lena Carlsson, 0470-779171.
    Lycka till!

• Lyckliga K

Gucci: så du är här på bröllopstorget fortfarande! Jag efterlyste bl a dig i tråden "Växjöbrud våren 2005". Är nyfiken på hur det gick för dig och alla andra!

• Gucci

Lyckliga K: Det är väldigt sällan jag är här inne nu för tiden, håller mest till på familjeliv som Gucci1. Vi ska ha en liten knodd i mars (10 månader efter bröllopet... )! Bröllopet var helt underbart, bilder finns i mitt krypin på familjeliv. Hoppas ditt bröllop också var bra!

Svar på tråden Häst & vagn?